Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:15:07 GMT

نانوایی های ایلام به کارتخوان هوشمند مجهز شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۶۵۲۳

نانوایی های ایلام به کارتخوان هوشمند مجهز شدند

شهریار عباسی شب یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت:  از تعداد ۶۸۹ نانوایی فعال استان تعداد ۴۰۲ واحد نانوایی مجهز به دستگاه کارت خوان هوشمند بانک سپه شده و باقیمانده نانوایی ها در چند روز آینده نیز تجهیز می شوند.

وی افزود: این طرح در راستای اجرای هدفمندی یارانه ها در همه نانوایی های کشور اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح تمام نانوایی‌ها به مرور در سطح استان یک دستگاه کارت خوان هوشمند تحویل خواهند گرفت که با تکمیل آنها مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی خواهد شد.

عباسی یادآور شد: در بخش هدفمندی یارانه‌ها پس از مجهز شدن کلیه نانوایی‌ها به دستگاه کارت خوان هوشمند یارانه نان به صورت هدفمند از محل پخت نان به نانوایی ها پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح تمامی تراکنش نانوایی ها با یک شبکه یکپارچه رصد خواهد شد، افزود: پس از آن هر نانوا بر اساس پخت نان که انجام می‌دهد یارانه نان را خواهد گرفت که از فروش آزاد آرد جلوگیری می‌شود.

عباسی، جلوگیری از قاچاق و فروش آرد خارج از شبکه و همچنین رعایت زمان پخت و ساماندهی وضعیت آرد و نان را از ویژگی های مهم این طرح برشمرد.

برچسب‌ها آرد استان ایلام نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد استان ایلام نانوایی آرد استان ایلام نانوایی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام