Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس کاظمی گفت: تعدادی از این عاملان توزیع و نمایندگان فروش در استان قزوین با استان‌های دیگر کار می‌کنند و در این حوزه به نوعی بازار سیاه درست شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ عباس کاظمی در جلسه تجمیعی تنظیم بازار استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به کمبود روغن موتور در استان اظهار کرد: طبق گزارشات رسیده پی بردیم که برخی از عاملان توزیع روغن موتور، منابع استانی را به استان‌های دیگر منتقل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: تعدادی از این عاملان توزیع و نمایندگان فروش در استان قزوین با استان‌های دیگر کار می‌کنند و در این حوزه به نوعی بازار سیاه درست شده است.
  فرماندار قزوین عنوان کرد: در بحث تخلفات نانوایان بر اساس دستور دادستان مقرر شده که سهمیه نانوای متخلف به نانوای دیگر منتقل شود اما همیشه این امکان وجود ندارد.

همکاری لازم در تامین خودرو تیم‌های بازرسی از سوی برخی دستگاه‌ها وجود ندارد
  این مسئول ادامه داد: برای حل این مسئله نیاز به تجدیدنظر در پهنه‌بندی‌ها هستیم که این موضوع را برای بررسی تخصصی به کارگروه واگذار کردیم که بیشتر بررسی شود و این کار در سطح شهر و شهرستان آغاز شده است.
  وی بیان کرد: همکاری لازم در تامین خودرو تیم‌های بازرسی از سوی برخی دستگاه‌ها وجود ندارد که اگر همراهی لازم صورت نگیرد دچار مشکل خواهیم شد.
  کاظمی یادآور شد: مقرر شده بود که از ظرفیت گروه‌های جهادی برای بازرسی بازار استفاده کنیم که در عمل فعلا به گزارشات تلفنی و رصد فضای مجازی بسنده شده است و برنامه منسجمی وجود ندارد.
  فرماندار قزوین تاکید کرد: در حال حاضر شبکه اطلاعات مردمی قوی در داخل شهر و دورترین نقاط برقرار است که تخلفات نانوایی‌ها و سایر اقلام را گزارش می‌دهند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: عاملان توزیع استان قزوین وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد

جمال میرزایی اظهار داشت: تایر در بعضی از رینگ‌ها خریداری و برای افزایش قیمت در انبارک‌ها احتکار می‌شد که اکنون با تعادل در عرضه و تقاضا ظرف یک ماه آینده این بازار سیاه از بین خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، وی افزود: کمبودی در عرضه تایر‌هایی با رینگ‌های ۱۳ و ۱۴ در بازار نداریم و با افزایش عرضه اکنون این تایر‌ها به میزان کافی در بازار موجود است.

میرزایی بیان کرد: مشاهده‌های میدانی نشان می‌دهد که تقاضا نسبت به رینگ‌های ۱۳ و ۱۴ کاهش یافته است.

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران تاکید کرد: با از بین رفتن بازار سیاه در ماه آینده قیمت تایر در بازار کاهشی خواهد شد.

میرزایی با اشاره به افزایش به صورت میانگین ۱۶ درصدی تایر‌های سواری گفت: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ جهانی مواد اولیه، نرخ مواد اولیه داخل، انرژی و سایر عوامل و نهاده‌های تولیدی و براساس اخذ مجوز‌های قانونی و تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنفی صنعت تایر مقرر شد تا از پنجم اردیبهشت افزایش قیمت اعمال شود.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز عنوان کرد: نرخ جهانی مواد شیمیایی از ۱.۲ به ۱.۷ دلار رسید که این امر باعث زیان‌ده شدن تولید شده است.

وی بیان داشت: تولیدکنندگان تایر در سال گذشته افزایش قیمتی نداشتند و این افزایش قیمت در امسال می‌تواند تولیدکنندگان را از زیان خارج و منجر به رونق تولید کند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است