Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، نشست تعاملی شهردار سی سخت با مدیران دستگاههای خدمات رسان با حضور ادارات گاز، آب و فاضلاب، برق و مخابرات با هدف ساماندهی حفاری‌ها جهت تسریع در روند پروژه های اجرایی سطح شهر برگزار شد.

در این نشست با دعوت شهردار سی سخت، کیانوش صیادی هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی، همفکری و همکاری جهت توسعه و آبادانی شهر و تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر عنوان کرد و گفت: با هدف حفظ و نگهداری زیرسازی و آسفالت معابر و جلوگیری از دوباره کاری و تسهیل در خدمات رسانی به شهروندان اقدام به برگزاری نشست  تعاملی با ادارات خدمات رسانی کردیم و امیدواریم با پشتکاری که از مدیران این ادارات دیده‌ایم بتوان با همگرایی و هم افزایی، همکاری و تعامل بین شهرداری و دستگاههای خدمات رسان، شاهد تسریع در  روند اجرایی پروژه های سطح شهر و جلوگیری از دوباره کاری در حفاری‌های  آسفالت و سنگ فرش پیاده روهای معابر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادی مدیر اداره برق شهرستان دنا هم گفت: لازمه عمران و آبادانی شهر همکاری و تعامل ادارات خدمات رسان  با شهرداری بوده و می طلبد در مقابل نیز شهرداری در صورت نیاز  در خصوص تٲمین ادوات و ماشین آلات برای ادارات خدمات رسان همکاری لازم را داشته باشد.

صیادی افزود: انشعابات خانگی به صورت هوایی و انشعابات تک فاز زیرزمینی بوده و این مدیریت آمادگی هرگونه همکاری و تعامل  دو جانبه جهت تسریع روند کار و آبادانی شهر با شهرداری  را دارد.

خشنود مدیر آبفای شهرستان دنا نیز با ابراز این مطلب که اندازه استاندارد حفاری انشعاب آب بین ۶۰ تا ٨۰ سانتی‌متر و انشعاب فاضلاب بالاتر از ٨۰ سانتی‌متر است، گفت: متاسفانه به علت قدیمی بودن بسیاری از انشعابات آب و عدم رعایت استاندارد، این انشعابات در سطح و با عمق کم بوده که آبفای شهری جهت تسریع در روند پروژه های عمرانی شهرداری  آمادگی هرگونه همکاری و تعامل و همچنین در اختیار گذاشتن یک نیروی کارشناس جهت همکاری با پیمانکاران را دارد.

خشنود در ادامه از اختصاص پنجاه میلیارد ریال از اعتبارات زلزله جهت اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب شهری خبر داد.

محمد حسینی کارشناس و نماینده شرکت گاز در این نشست گفت: شرکت گاز  آمادگی کامل جهت هرگونه همکاری  در خصوص نصب و جابجایی علمک و انشعابات گاز را دارد.

عمادی کارشناس اداره مخابرات شهرستان دنا گفت: جا دارد پیمانکاران قبل از شروع عملیات اجرایی پروژه ها هماهنگی لازم را با اداره مخابرات  داشته باشند چرا که مخابرات آمادگی تعامل و همکاری در خصوص جابجایی ستون ها با شهرداری را دارد.

حیدری عضو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر سی سخت گفت: از طرف نمایندگان مردم شهر سی سخت در شورای شهر، قدردانی از تعامل بوجود آمده بین شهرداری ودستگاههای خدمات رسان را داریم و از مدیریت آبفای شهرستان انتظار داریم پیمانکار فاضلاب شهری را ملزم به اجرای  هر چه سریعتر فاضلاب و انشعابات معابر فاقد شبکه قبل از اجرای آسفالت معابر کند.

بهشتی پیمانکار پروژه های پیاده روسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر شهر خواستار همکاری دستگاههای  خدمات رسان  جهت تسریع در روند اجرای پروژه های مذکور شد.


انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: همکاری و تعامل خدمات رسان تسریع در روند جهت تسریع سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است

استاندار کرمانشاه گفت: افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی همراه با ارائه آموزش بوده و حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در نشست شورای هیأت اندیشه‌ورز اجتماعی استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی و مدیرکل اجتماعی استانداری در سالن جلسات استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به نیاز جامعه به اقدامات پژوهشی، تحقیقاتی و علمی برای حرکت به سمت بالندگی بیشتر، اظهار کرد: هرکدام از اعضای جامعه دانشگاهی استان می‌توانند در برنامه‌های توسعه‌ای استان نقش مؤثری ایفا کنند و این موضوع طی چندین مراسم و نشست‌های مختلف با دانشگاهیان و اساتید علمی برای عینیت بخشیدن به همکاری و مشارکت این عزیزان بیان‌شده است.

وی افزود: همگی باید با همکاری و همدلی تلاش کنیم تا استان به‌صورت عالمانه و مجاهدانه برای رسیدن به پیشرفت و بالندگی روزافزون اداره شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هرکدام از مسائل و آسیب‌های اجتماعی با حضور و مشارکت جامعه دانشگاهی بهتر و دقیق‌تر رفع می‌شود ازاین‌رو برای کمک به استان، اجرای طرح‌های علمی و تحقیقاتی برای ما بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.

وی با تأکید بر ارائه راهکارها و طرح‌های مختلف برای بهره‌وری در اجرای برنامه‌ها با نگاه علمی و دانشگاهی ادامه داد: دانشگاه‌ها می‌توانند کمک مناسبی به بهره‌وری و استفاده بهینه از امکانات و منابع داشته باشند و همچنین می‌توانند به افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیز با راهکارهای علمی خود کمک کنند.

صحرایی عنوان کرد: افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی همراه با ارائه آموزش است.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات جامعه نیازمند نسخه دانشگاهی هستیم و از جامعه دانشگاهی می‌خواهیم که با مشخص کردن چندین اولویت مهم، نظرات و راهکارهای عملیاتی و علمی خود را به دفتر امور اجتماعی استانداری اعلام کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: با مشخص کردن چندین اولویت و با همکاری جامعه دانشگاهی می‌توانیم به حل مسئله با نگاه علمی برسیم و قطعاً حرکت در این مسیر اثرگذار و نتیجه‌بخش خواهد بود.

کد خبر 748548

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است