Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:57:54 GMT

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام در اختیار مردم قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۷۱۱۴

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام در اختیار مردم قرار گیرد

ایسنا/ایلام رئیس شورای ورزش استان ایلام گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ورزش و جوانان باید در فرصت باقیمانده از سال مالی، تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری به کار بگیرند تا هرچه زودتر در اختیار مردم قرار بگیرد.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» در نشست شورای ورزش استان با عنوان این مطلب که زیبنده استان نیست پس از گذشت ۱۰ سال از افتتاح مجتمع ورزشی ۱۵ هزار نفری شهر ایلام در اختیار مردم نباشد، اظهار کرد: با اینکه مجتمع ورزشی ۱۵ هزار نفری شهر ایلام در سال ۹۲ افتتاح شد اما جای تأمل دارد که چرا امکان استفاده مردم از این مجموعه فراهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از متمم سفر ریاست جمهوری اعتبار خوبی برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه اداره کل ورزش و جوانان باید در فرصت باقیمانده از سال مالی، تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات این مجموعه به کار بگیرند تا هرچه زودتر در اختیار مردم قرار بگیرد.

رئیس شورای ورزش استان تاکید کرد: مدیرکل ورزش استان باید در یک ماه فرصت باقیمانده تا سال مالی، با حضور در مرکز، اعتبارات مربوط به این پروژه را جذب کند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش خواستار نواخته شدن زنگ ورزش در ادارات استان شد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ ورزش، رأس ساعت ۹ صبح زنگ ورزش در ادارات ایلام به صدا در می‌آید.

بهرام‌نیا هدف از به صدا درآمدن این زنگ، را یادآوری اهمیت ورزش به کارمندان اعلام کرد و ادامه داد: عقل سالم در بدن سالم است و در این زمینه برنامه‌ها و تدابیر تمام افراد در تمام مسئولیت ها وابسته به سلامت جسمانی آنهاست.

وی لازمه داشتن یک جامعه پویا فکور و متمدن را در گرو داشتن شهروندان سالم دانست و گفت: در دین مبین اسلام به حفظ جان روح و روان و تندرستی تاکید شده و آن را به عنوان یک وظیفه قلمداد کرده و باید از این سرمایه محافظت کرد.

وی افزود: پیرو دین مقدس اسلام در قانون اساسی هم به موضوع سلامت مردم به عنوان یک تکلیف و قانون توجه شده و پیروان توجه به امر ورزش به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود یکی از عمده شاخص های نشاط اجتماعی را منوط به ورزش همگانی عنوان کرد و گفت: لذا توسعه ورزش همگانی باید در دستور کار قرار دهیم.

وی ورزش همگانی را پایه گذار ورزش حرفه ای قلمداد نمود و گفت: ورزشکاران حرفه ای زیادی در استان داریم پرچم ایران را در میادین جهانی و المپیکی برافراشتند و ما نیز به آن افتخار می کنیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های بالقوه ای که در استان وجود دارد جایگاه ورزش در استان می تواند بالاتر از این باشد.

بهرام نیا در ادامه خواستار فرهنگ سازی از طریق رسانه ها در حوزه ورزش و سلامت شد و گفت: در این راستا لازم است عوارض بی تحرکی و یکجا نشینی را برای مردم تبیین کنیم سپس ورزش همگانی را با استفاده از ظرفیت و پارک ها و بوستان ها ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها به عنوان متولی این کار نیاز است که زیرساخت های لازم را مهیا کنند و ورزش و جوانان هم مربی های قابل اخلاق‌مدار و مردمی را برای اجرای ورزش همگانی در سطح پارکها و محلات استان دعوت کند.

استاندار ایلام خواستار ایفای نقش شرکتهای بزرگ در حوزه مسئولیت های اجتماعی شد و گفت: ۹۵ درصد صادرات نفت و میعانات گازی و گاز غرب کشور مربوط به استان ایلام است و در این خصوص نقشه شرکت های نفتی و گازی استان در زمینه مسئولیت های اجتماعی بسیار مهم و کاربردی است که باید به آن ورود شود.

بهرام نیا خود یکی از راهکارهای نگهداری اماکن ورزشی واگذاری آنها در قالب اجاره به به بخش خصوصی و یا شرکت های نفت و گاز دانست و گفت: در اینصورت این مکان ها هم مورد استفاده مردم قرار می گیرند و هم هزینه نگهداری آن ها تامین می شود.

وی در جهت حمایت از ورزش تاکید کرد: ادارات باید نسبت به پرداخت یک درصد اعتبارات جاری به حوزه ورزش اهتمام جدی و ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی منطقه ایلام اختیار مردم ۱۵ هزار نفری ورزش همگانی ورزش استان مردم قرار بهرام نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است.

به گزارش تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی تلفنی کلاهت را برمی‌دارند! انهدام دومین باند کلاهبرداری از همراهان بیمار در بیمارستان‌ های تهران

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • نماز جماعت ۵ هزاری نفری در قلب آمریکا + فیلم
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟