Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:26:20 GMT

برپایی میز خدمت سلامت در پایانه‌های تاکسیرانی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۸۱۵۰

برپایی میز خدمت سلامت در پایانه‌های تاکسیرانی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سازمان  مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: همزمان با هفته ملی «بدون دخانیات» سازمان تاکسیرانی شهر تهران اقدام به  اجرای طرح پایش سلامت تاکسیرانان در پایانه های تاکسی پایتخت کرد.

 این اقدام به همت معاونت فرهنگی آموزشی سازمان و با همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران، با رویکرد توجه به سلامت رانندگان تاکسی به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، آگاهی بخشی به مخاطبان طرح، شناسایی مشکلات جسمانی و... موجود و اقدام درمانی به موقع برای آن ها، ارائه راهکارهای مناسب به منظور پیشگیری از استعمال دخانیات، ارتقای سطح سلامت جامعه ، تبیین اثرات مثبت عدم استفاده از مواد دخانی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان فردی و خانوادگی و... از جمله اهداف این طرح بود.

 این گزارش می افزاید طرح مشاوره و پایش سلامت تاکسیرانان به مدت یک هفته به صورت رایگان در پایانه های تاکسیرانی شهر تهران اجرا شد.

 سازمان بهداشت جهانی مصرف دخانیات را  نخستین و تاثیرگذارترین عامل مرگ و میر قابل پیشگیری در جهان می داند که سالانه ۸ میلیون نفر قربانی از خود به جای می گذارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میز خدمت سلامت تاکسیرانی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان