Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، با توجه به وقوع بارش‌های رگباری احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست و توصیه می‌شود که از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به ارتفاعات خودداری شود.

در مناطق دریایی استان نیز وزش باد‌های نسبتا شدید جنوب شرقی سبب مواج شدن دریا و اختلال در تردد‌های دریایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مواج بودن دریا تا صبح سه شنبه توصیه می‌شود که شناور‌های سبک از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناور‌های مسافربری اتخاذ شود.

از لحاظ دمایی از روز چهارشنبه به تدریج در بیشتر نقاط استان افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواج شدن دریا سیلابی شدن رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد

ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: به‌دلیل شرایط نامساعد جوی تردد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت های حامل خودرو و سرنشین تا عصر امروز در سواحل و بنادر غرب هرمزگان ممنوع است.

مرتضی سالاری امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با یادآوری اینکه تردد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین به مقصد کیش ممنوع است، اظهار کرد: مسافران که از بنادر غرب استان قصد سفر به جزیره کیش دارند، از حضور در اسکله‌های مسیر یادشده خودداری کنند.

وی ادامه داد: مسافران این مسیر دریایی برای اطلاع از تردد شناورها می‌توانند با تلفن گویا ۰۷۶۴۵۷۷ تماس گرفته یا به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ پیام ارسال کنند.

سالاری توصیه کرد: تمامی مسافران و گردشگران از سفر دریایی با شناورهای غیرمجاز در شرایط نامساعد جوی خودداری کرده و سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند.

گردشگران و مسافران در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان (۱۵۵۰) تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی در استان اردبیل
  • ناپایداری در وضعیت جوی و دریایی هرمزگان
  • مازندران از امشب سیلابی می‌شود
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌های کشور