Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رستانیوز  یارانه معیشتی چیست و به راستی یارانه معیشتی چه کاربردی دارد؟ یارانه معیشتی نوعی کمک دولتی‌ست که برای ارتقای مشاغل و سودآوری آن‌ها در ارائه‌ی کالاها و خدمات مهم به شهروندان به کار گرفته می‌شود. یارانه معیشتی می‌تواند به رونق اقتصادی و بهبود عملکرد تجاری کمک کند. در ایران یارانه معیشتی نقدی خانوارها 45500 تومان در ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رستانیوز کالا کارت یا کالابرگ الکترونیکی قرار است نقش همان کوپن دهه ۶۰ را بازی کند. کالابرگ الکترونیکی طرح جدید دولت برای کمک به معیشت مردم است. کالابرگ الکترونیکی مخصوص کالاها و اقلام اساسی است. برای ثبت نام کالابرگ الکترونیکی از سوی دولت سایتی برای ثبت نام معرفی شده است. در ادامه این مطلب تمامی اخبار کالابرگ الکترونیکی را می‌توانید بخوانید.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: زیرساخت‌های بانک مرکزی برای ارائه خدمات کارت الکترونیکی به عنوان کالا برگ فراهم نیست فعلا پرداخت یارانه نقدی ادامه پیدا می‌کند، احتمالا بعد از شهریور ماه تکلیف این موضوع روشن می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران بازی بانک مرکزی عضو هیات رئیسه مجلس یارانه کالابرگ الکترونیکی یارانه معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، گزارش دیوان محاسبات از عملکرد هدفمندی یارانه ها تا پایان سال ۱۴۰۲، حاکی از انحراف در عدم تحقق ۳۱ درصدی منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها است.

دیوان محاسبات کشور تاکید دارد که به منظور مدیریت کارا و اثربخش یارانه‌ها، منابع و مصارف هدفمندی در سرجمع بودجه عمومی دولت لحاظ شود.

همچنین از دست‌دادن کارویژه سازمان هدفمندی، تکالیف غیر متعارف دستوری و استقراض سازمان از موارد حایز اهمیت در گزارش راهبردی این نهاد نظارتی است.

کد خبر 6091837

دیگر خبرها

  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟