Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تمام دستگاه‌هایی که در زمینه حفاظت و حراست از جان و مال مردم مسئولیت دارند، باید به تذکرات پلیس توجه کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم عملیات اجرایی 1412 واحد خانه سازمانی با عنوان طرح شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مأموریت‌های اصلی ما توجه به معیشت کارکنان خدوم انتظامی در کل کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی افزود: همکاران ما با اقدامات شان در حال تلاش برای حفظ نظم و امنیت هستند، ما هم باید حداقل‌ها را برای آن‌ها فراهم کنیم.
سردار اشتری تصریح کرد: در سال‌های گذشته طرح‌هایی همچون قرارگاه جهادی مسکن در فراجا راه اندازی شد و اقدامات خوبی هم ذیل این قرارگاه انجام شد.
فرمانده کل انتظامی کشور تأکید کرد: امروز هم 1412 واحد سازمانی در آگاهی تهران بزرگ، 6 استان و 16 شهرستان افتتاح می‌شود.
وی گفت: احداث خانه‌های ملکی برای مأموران پلیس در اولویت ما است که در یک برنامه پنج ساله بخش عمده‌ای از این مهم را مرتفع می‌کنیم.
سردار اشتری با اشاره به تذکرات پلیس به برخی از بانک‌ها که ایمنی کافی برای حفاظت از اموال مردم را ندارند، اظهار داشت: تمام دستگاه‌هایی که در زمینه حفاظت و حراست از جان و مال مردم مسئولیت دارند، باید به هشدار‌های پلیس توجه کنند.
فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: افرادی که قصد داشته باشند به جان و مال مردم تعرض کنند، بدانند امنیت مردم، خط قرمز پلیس است و برای حفظ آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تذکرات پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند