Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر عطاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اعلام مرکز بهداشت، محیط زیست و هواشناسی هوای شهرستان جیرفت ناسالم است لذا ساعت تعطیلی فعالیت ادارات این شهرستان تمدید شد.

وی دلیل آلودگی هوای جیرفت را تداوم ریزگردها در هوای این شهرستان اعلام و تصریح کرد: طبق اعلام کارشناسان ریزدگردهای جازموریان یکی از دلایل آلودگی هوای در شهرستان جیرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطاپور ادامه داد: تعطیلی ادارات جیرفت که تا ساعت ۱۱ امروز تمدید شده بود مجدد تا ۲ ساعت دیگر تمدید شد.

وی تصریح کرد: از صبح امروز تاکنون طی سه مرحله و هر مرحله به مدت ۲ ساعت فعالیت ادارات جیرفت به تعویق افتاد.  

فرماندار جیرفت در تشریح آخرین وضعیت هوای این شهرستان اظهار داشت: گردو غبار از شبانگاه گذشته (یکشنبه) آسمان جیرفت را فرا گرفته و با گذشت زمان غلظت ریزگردها بیشتر و سبب تعطیلی ادارات شده است.

وی با بیان اینکه تعطیلی ادارات در راستای حفظ سلامتی مردم برنامه ریزی شده است، گفت: افراد مسن، کودکان، بانوان باردار و بیماران تنفسی و قلبی عروق از خارج شدن از منازل خود خودداری کنند.

برچسب‌ها ریزگرد آلودگی هوا جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریزگرد آلودگی هوا جیرفت ریزگرد آلودگی هوا جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، شهید اسد پور در ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.
پیکر شهید اسد پور که بعد ار تفحص به عنوان شهید گمنام اعلام شده بود که با آزمایش‌های دی ان‌ای شناسایی و امروز به زادگاه منتقل شد.
امروز مادر شهید اسد پور بعد از ۳۷ سال دوری فرزند خود را در آغوش کشید.
پیکر شهید سید علاءالدین اسد پور قرار است روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق در شهرستان زرقان تشیع و سپس در زادگاهش روستای آقا جلو این شهرستان به خاک سپرده شود.

دیگر خبرها

  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت