Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@22:08:17 GMT

در این شرایط پاسخ استعلام نهضت مسکن مثبت است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۱۲۸۷

در این شرایط پاسخ استعلام نهضت مسکن مثبت است

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، خلیل محبت‌خواه، اظهار کرد: در حال حاضر تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان تهران ۴۵۰ میلیون تومان است که به کلیه پروژه‌های دولتی و خودمالکی پرداخت می‌شود. اگر سازندگان از فناوری‌های نوین استفاده کنند این مبلغ تا ۶۰۰ میلیون تومان قابل افزایش است.

وی افزود: از هفته‌های گذشته پرداخت متمم ۴۵۰ میلیون تومان واحدهای نهضت ملی مسکن توسط بانک‌ها شروع شده و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن با اقدام ملی تفاوت‌هایی دارد گفت: طبق دستورالعمل‌ها در نهضت ملی مسکن به محض اینکه زمین آماده شد عملیات اجرایی آغاز می‌شود. اما در اقدام ملی، کلنگ زنی موقعی انجام می شد که نفرات مشخص و منابع تامین می‌شد.

محبت خواه، طرح نهضت ملی مسکن را یک اقدام جهادی دانست و گفت: در برخی مناطق، بانک قبل از شروع پروژه‌ها تسهیلات را پرداخت می‌کند که کمک خوبی به پیشرفت کارها است.

وی با اشاره به آمار متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان تهران بیان کرد: بالغ بر ۹۲۰ هزار متقاضی برای نهضت ملی مسکن در استان تهران ثبت نام کردند که تا پایان هفته جاری روند پالایش متقاضیان انجام می‌شود. نکته قابل توجه این است که هر استعلامی در مدت یک ماه پاسخ داده نشود مثبت تلقی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلی از نظر تامین زمین وجود ندارد و برای چهار سال آینده اقدامات مقتضی در این زمینه صورت گرفته است.

منبع: ایسنا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو نهضت ملی مسکن نهضت ملی مسکن استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرساد غفوری گفت: همزمان با سال ۱۴۰۳، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اشکذر صادر شد.

وی افزود: با تلاش و پیگیری کارکنان راه و شهرسازی و اداره ثبت شهرستان، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن اشکذر صادر و تحویل داده شد و با تلاش جهادی و برنامه‌های مختلف همچون طرح نذر خدمت اداره ثبت شهرستان، پرونده یک ساله نهضت ملی اشکذر بسته شد.

کد خبر 6089923

دیگر خبرها

  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد