Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ابراهیم صفری گفت:کمربندی دوم ارومیه یا بزرگراه مهم شهر ارومیه ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم اکنون عملیات عمرانی بر روی این پروژه در دست اجرا است.

به گفته او این کمربندی در فاز اول به طول ۵.۳ کیلومتر با عرض ۸۵ متر با بیش از ۵ تقاطع غیر همسطح در حال انجام و پیگیری کارهای عملیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری گفت: برای این پروژه فراشهری تاکنون ۱۶۰۰میلیارد ریال عملیات عمرانی انجام شده که این پروژه بیش از ۱۱۰۰ میلیارد ریال از گذشته بدهکار است و ضمن اینکه برای تکمیل و بهره برداری از آن با پیوست پروژه های جنبی ، به اعتبار ۹۰۰۰ میلیارد ریال نیز نیاز است.

معاون امور زیربنایی حمل ونقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت:در خصوص تامین منابع مالی برای تکمیل پروژه در حال رایزنی و پیگیری هستیم و در صورت تامین اعتبار کمربندی دوم تا پایان سال جاری امکان بهره برداری پروژه متصور است.

او می گوید: رکود و تورم افسارگسیخته ، عدم استقبال سازندگان و مجریان ساختمانی برای اخذمجوز پروانه ساختمانی از شهرداری ، شرایط پسا بحرانی ناشی از کرونا و هزینه های جاری سرسام آور شهرداری به دلیل نیروی انسانی مازاد موجب شده ضمن کاهش شدید درآمدهای شهرداری، هزینه جاری هم بصورت تشدید افزایش یابد، و این روند حاکم بر سازمان شهرداری، بر ادامه عملیات طرح های عمرانی سایه انداخته است ، که ورود دولت مردان و اعضای شورای شهر برای بررسی روش های تامین منابع مالی برای تکمیل طرح های محرک توسعه برای جلوگیری از خسارتهای احتمالی وارده بر اموال عمومی شهروندان ارومیه ای ، بیش از پیش ضرورت دارد.

46

کد خبر 1640901

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی ارومیه شهرداری ها برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر دوشنبه در دیدار با سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور موزه دفاع مقدس را جز پروژه‌های راهبردی و بسیار با ارزش استان دانست و اظهار کرد: اولویت استان توجه به مواریث فرهنگی دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور اعتباراتی جهت ساخت و تکمیل پروژه‌هایی چون موزه دفاع مقدس، ساماندهی گلزار شهدا و تکمیل المان شهدای گمنام مصوب شد، افزود: در دو سفر ریاست جمهور به استان گلستان بیش از ۸۲ میلیارد تومان برای ساخت پروژه دفاع مقدس اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار گلستان گفت: با اقداماتی که طی سه سال گذشته در استان صورت گرفته است به اندازه ۱۰ سال برای موزه دفاع مقدس استان کار انجام شده است.

کد خبر 6098792

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم