Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@14:28:44 GMT

۳۵۲ راس احشام قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۱۶۰۱

۳۵۲ راس احشام قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی اخباری را مبنی بر قاچاق احشام دریافت کردند که افرادی نسبت به جابه‌جایی و خروج احشام بدون مجوزهای قانونی از این استان اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی در مبادی ورودی شهرستان بیرجند به چهار دستگاه خودروی کامیونت مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از خودروها ۳۵۲ راس دام قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی کشف شد که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در این رابطه چهار دستگاه خودرو توقیف شد و ۲ متهم که در رابطه با جابه‌جایی و خروج احشام از استان اقدام کرده بودند، دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شجاعی‌نسب افزود: مبارزه با قاچاق کالا و احشام در دستور کار پلیس است و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

برچسب‌ها دام و طيور خراسان جنوبی قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دام و طيور خراسان جنوبی قاچاق دام و طيور خراسان جنوبی قاچاق انتظامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس