Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موحدی راد با بیان اینکه اتباع افغانستانی باید تا ابتدای تیرماه در طرح آمایش ثبت نام کنند، گفت: این افراد در صورت ثبت نام به عنوان تبعه مجاز در کشور حق اقامت خواهند داشت و در غیر این صورت به عنوان تبعه غیر مجاز شناخته می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام علی موحدی‌راد امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با اشاره به بحث بازماندگان از تحصیل به ویژه در ایام کرونایی اظهار کرد: در این زمینه باید آمار دقیق کودکان بازمانده از تحصیل توسط  آموزش و پرورش خراسان‌ جنوبی احصاء شود تا ضمن مشخص شدن علت عدم ادامه تحصیل آنان، شرایط را برای آموزش به این قشر فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری خراسان‌ جنوبی گفت: در موضوع اتباع بیگانه و خارجی مستقر در استان نیز متولیان امر مسائل مرتبط با تحصیل و نگهداری آنان در مکان مناسب را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه اتباع افغانستانی باید تا ابتدای تیرماه در طرح آمایش ثبت نام کنند، تصریح کرد: این افراد در صورت ثبت نام به عنوان تبعه مجاز در کشور حق اقامت خواهند داشت و در غیر این صورت به عنوان تبعه غیر مجاز شناخته می‌شوند.

حجت الاسلام موحدی راد به عدم وجود کمپ موضوع ماده ۱۶برای معرفی معتادان متجاهر در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مکانی با تدابیر ستاد مبارزه با مواد مخدر و هماهنگی استانداری و اداره استاندارد برای این موضوع اختصاص یافته که از ۱۵ تیرماه با هماهنگی بهزیستی پذیرش معتادان متجاهر(آقایان) در این مرکز انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌ جنوبی ادامه داد: همچنین مکان موقتی نیز برای نگهداری و ترک اعتیاد بانوان معتاد متجاهر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار سال گذشته ۲۱ درصد از پرونده‌های کیفری استان مربوط به موادمخدر است، گفت: همچنین ۱۱ درصد از جرایم کیفری خراسان جنوبی با موضوع سرقت است.

رئیس کل دادگستری خراسان‌ جنوبی تأکید کرد: موضوع مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی نیازمند کار دقیق میدانی و عملیاتی و به دور از شعار است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عنوان تبعه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب ظهر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، با انجام عملیات منظم و هماهنگ در محورهای مواصلاتی استان به ۵ دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شده شده که جهت بررسی بیشتر انها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی‌ها، مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال کشف کردند.

شجاعی نسب افزود: مأموران در این رابطه ۵ دستگاه تریلی توقیف و ۵ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 6094087

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • ۲۱ درصد گازهای گلخانه‌ای تولیدی مربوط به بخش کشاورزی است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی