Web Analytics Made Easy - Statcounter

 طاهرخانی گفت: افت فشار آب علت مراجعه جمعی از مردم ضیاءآباد به شورای اسلامی شهر نبوده است بلکه آن‌ها خواستار بودند که آب به روستا‌های اطراف نرود.

وی افزود: برای حل مشکل آب شرب روستا‌های ضیاءآباد قرار است در منطقه فارسجین دو حلقه چاه حفر شود و مجمتع آبرسانی تاسیس شود؛ که با اجرای این طرح به ۸ روستا آبرسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر آب و فاضلاب شهرستان تاکستان گفت: این پروژه از ۵ سال پیش در حال اجرا است که به علت نبود اعتبار به اتمام نرسیده است.

طاهرخانی افزود: برای انتقال آب باید ۸ مخزن در طول مسیر احداث شود و در ساختار فعلی آب شهری برای آن اعتبار درنظر گرفته شده است.

وی گفت: این روستا‌ها برای تامین آب، چشمه دارند که با توجه به بارش کم، سال سختی در پیش خواهند داشت.

به گفته مدیر آب و فاضلاب شهرستان تاکستان، در حال حاضر آب آن‌ها به صورت سیار تامین می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان تاکستان گفت: شهرک صنعتی حیدریه بیش از ۲۰ سال است که از مخزن آب رسانی ضیاء آباد استفاده می‌کند که این انشعاب کاملا قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: از این تعداد هزار و 280 از طریق ماده 28 و  200 نفر دانشجویان متعهد خدمت هستند،این در حالی است که مجوع معلمان جذب شده در سال گذشته  800 نفر بوده است.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه دولت برای حل مشکل کمبود معلم به دانشگاه فرهنگیان را تقویت کرده است گفت:با ورود دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1404 – 1405 مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش  رفع خواهد شد.

وی با اشاره کمبود کلاس درس بویژه در شهر بیرجند گفت:در سال تحصیلی گذشته  ساخت طرح های خوبی با کمک 320 میلیارد تومانی خیران و همچنین اعتبارات دولتی آغاز شده که امیدواریم  100 کلاس تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به آغار ثبت نام کتب درسی میان پایه ها بصورت گروهی و فردی گفت: در خواست ما این است که والدین در زمان دریافت کارنامه،هزینه کتب و بیمه را پرخت کنند تا گروهی ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود