Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از عملیات نفسگیر و طاقت فرسای ۱۲۰ دقیقه‌ای آتش نشانان چندین ایستگاه برای نجات یک فرد گرفتار در لابلای جام‌های شیشه در یک انبار در خیابان این شهر خبر داد. - اخبار استانها -

 آتشپاد دوم مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهارداشت: صبح امروز در پی تماس تلفنی با سامانه 125 مبنی بر ریزش جام‌های شیشه بر روی یک فرد در یک منزل و گرفتار شدن وی در لابلای آوار شیشه، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان به محل حادثه در خیابان مسلم شمالی اعزام  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با حضور نجاتگران و آتش نشانان در محل مشخص شد، جوانی حدود 30 ساله به دلیل نامشخصی حین تردد از لابلای جام‌های شیشه در داخل حیاط یک منزل مسکونی که به انبار نگهداری جام‌های شیشه تغییر کاربری پیدا کرده بود به دلیل ریزش بیش از 300 عدد از انواع جام‌های شیشه ای 4و6 میل به طرز عجیبی در لابلای شیشه‌ها گرفتار شده است.

یک کشته و یک مفقودی در سیلاب رودخانه روستای ده‌سرخ کلات +تصاویرسیلاب روستای ازغد خراسان رضوی جان یک نفر را گرفتروایت مردم از جانفشانی جوان لرستانی در میان شعله‌های آتش/ جدال با آتش برای نجات جان 2 سالمند + فیلم

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد تصریح کرد:با توجه به حساسیت حادثه، آتش نشانان در عملیاتی 120 دقیقه ای ضمن مهار و ایمن سازی جام‌های شیشه ریزش کرده بر روی این فرد، این جوان را زنده نجات داده و برای سیر مراحل درمان به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام های شیشه آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال

خادمیان  گفت: در یک سال گذشته ۵۲۸ مورد آتش‌سوزی و یک‌هزار و ۵۰ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان رخ داده است. 

وی از ۲۷ هزار و ۴۷۳ تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: در مجموع این تماس‌ها، طی این یک سال به ۷۱۱ ساعت و ۲۷ دقیقه و ۲۴ ثانیه عملیات اطفاء و امداد و نجات انجامیده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: میانگین رسیدن به محل حادثه طی این عملیات‌ها ۴ دقیقه و ۱۱ ثانیه بوده است.  

وی با اشاره به مهمترین دلایل تماس‌ها با آتش‌نشانی سمنان عنوان کرد: آتش نشانان سمنان در مجموع طی این یک سال ۵۲۸ مورد حادثه آتش‌سوزی را پوشش دادند که علل حریق‌های به ترتیب شامل‌ بی‌احتیاطی، نقص فنی خودرو، اتصالی برق و ... بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر