Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@09:08:06 GMT

خبر مسکو درباره تاریخ سفر لاوروف به ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۲۸۴۸

خبر مسکو درباره تاریخ سفر لاوروف به ایران

خبرگزاری دولتی «ریانووستی» روسیه امروز دوشنبه (۱۳ ژوئن) گزارش داد وزارت خارجه این کشور تایید کرد که آمادگی‌ها برای سفر «سرگئی لاوروف» به ایران در حال انجام است و تاریخ این سفر در دست بررسی است.

در نشست خبری امروز «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت خارجه ایران، خبرنگار فارس درباره سفر لاوروف به ایران از وی سؤال کرد که او در پاسخ گفت: سفر لاوروف به ایران انجام می‌شود و اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از آن هم در گفت‌وگوی تلفنی جمعه ۱۳ خردادماه «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتای روس خود، سرگئی لاوروف ضمن ابراز خرسندی از سفر رسمی خود در آینده به ایران، مناسبات و همکاری‌های دو کشور را در همه ابعاد رو به گسترش خواند.

وزیر امور خارجه روسیه همچنین بر مخالفت قطعی این کشور با قطعنامه آمریکا و سه کشور اروپایی در شورای حکام آژانس تاکید کرد و افزود: این پیش‌نویس قطعنامه فاقد هرگونه تاثیر مثبتی است و موضوعات در دستورکار همکاری ایران و آژانس باید در مسیر فنی آژانس حل و فصل شود.

وزرای خارجه ایران و روسیه همچنین در مکالمه تلفنی مذکور درباره سند جامع همکاری‌های ایران و روسیه، راهکارهای افزایش همکاری‌های اقتصادی بین بخش‌های خصوصی و دولتی دو کشور، نشست آتی سران کشورهای حاشیه دریای خزر و آخرین تحولات بحران اوکراین رایزنی و گفت‌وگو کردند.

منبع: فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: لاوروف سفر ایران سفر لاوروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد

تیم والیبال زنیت کازان با پیروزی مقابل دینامو مسکو به عنوان قهرمانی لیگ برتر روسیه رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم زنیت کازان با پیروزی 3 بر یک مقابل دینامو مسکو در بازی سوم سری فینال لیگ برتر والیبال روسیه برای دوازدهمین بار قهرمان شد و رکورد جدیدی را به نان خود ثبت کرد.

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

شاگردان الکسی وربوف در بازی سوم فینال با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22، 17 بر 25 و 25 بر 20 دینامو مسکو را شکست دادند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه