Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، علی یعقوبی فرماندار سیرجان امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم و بازوی توانمند مسئولان هستند، اظهار کرد: امروزه نیز لازم است حقوق شهروندی، رفتار حرفه‌ای و سازمانی مبنای کارمان باشد و در چهارجوب قانون حرکت کنیم و بر اساس ضوابط و مقررات قانونی اقدام کنیم تا به پیشرفت برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر نظارت بر بازار و جلوگیری از تورم، گفت: وضعیت اقتصادی کنونی تابع تصمیمات کلان کشوراست و در سطح شهرستان نظارت بر بازار و قیمت اجناس و کالاهای مورد نیاز و حتی تامین کالاهای اساسی هرروز انجام می‌شود و تا به امروز ما در شهرستان سیرجان کمبود کالای اساسی نداشته و نداریم.

سرپرست فرمانداری سیرجان افزود:  در طرح ویژه نظارتی متشکل از بازرسان ادارات صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف روزانه بازرسی از صنوف و بازار دارند و با هرگونه تخلف گران‌فروشی برخورد می‌شود و مردم هم در صورت مشاهده موارد تخلف یا گرانفروشی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اداره صمت گزارش دهند.

وی تکریم  ارباب رجوع در ادارات را اولویت کاری مدیران شهرستان عنوان و تصریح کرد: مردم نباید در مراجعه به ادارات  دغدغه داشته یا سرگردان شوند و مسئولان در حل مشکلات مردم  براساس قوانین مقررات اقدام می‌کنند و معطلی ارباب رجوع در ادارات و نهادها را نخواهیم پذیرفت.

یعقوبی در خصوص مشکلات مردم در حفاری‌های مستمر در معابر و محلات از جمله اجرای  طرح‌های فاضلاب، آبرسانی و یا شهرداری و مخابرات بیان کرد: بعضی به‌دلیل نبود مدیریت واحد شهری یکسری خلأها در ساختار اداری وجود دارد؛ که لازم است مدیرت واحد شهری تشکیل و همراه شوند تا این مشکلات کمتر و حتی رفع شود و اگر عملیات عمرانی در یک منطقه یا خیابان انجام می‌شود ادارات خدمت‌رسان هم اگر طرحی را دارند در همین زمان انجام دهند تا مردم همه روزه شاهد عملیات حفاری محله و خیابان خود نباشند.

وی همچنین در خصوص باند دوم محور سیرجان – بافت و بلورد توضیح داد: اینگونه طرح‌های عمرانی باید مراحل تعیین حریم راه، خاکریزی، زیرسازی و آسفالت در کنار ایمن‌سازی مسیر از جمله نصب نیوجرسی و علایم هشداردهنده همراه با هم انجام شود که متاسفانه با تاخیر اجرا شد و به‌دلیل همین نقص و کمبودها بود که باند دوم این محور مسدود شد و تا رفع کامل مشکلات، توسط پیمانکار، بازگشایی نمی‌شود و قطعا در آینده هم در طرح‌های عمرانی باید ضمن نظارت بیشتر مراحل اجرای طرح همزمان انجام شود و تا اتمام کامل هر طرح نباید مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سیرجان در مورد قیمت‌های نجومی اجاره بهای مسکن در سیرجان هم عنوان کرد: کمیته قیمت‌گذاری املاک تشکیل شده است و با راه‌اندازی کارگروه ساماندهی و قیمت‌گذاری املاک شهرستان قیمت‌ها نظارت و بر اساس اعلام این کمیته و کارگروه اقدام می‌شود و مشاورین املاک ملزم به رعایت این نرخنامه خواهند بود.

 سرپرست فرمانداری سیرجان توسعه نامتوازن شهری را یکی از مشکلات عنوان کرد گفت: تحقق نیافتن توسعه متوازن شهری مانعی برای توزیع عادلانه امکانات و موجب تنگناها و ناهنجاری‌های اجتماعی و ساخت و سازهای بدون پروانه، تغییر کاربری، تفکیک‌های غیر مجاز و بدون کارشناسی می شود و حتی توسعه نامتوازن جمعیت سبب بروز مشکلات فرهنگی هم شده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: علی یعقوبی سرپرست فرمانداری سیرجان املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک گفت: فرمانداری شهرستان نایین به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد و قطعا این امتیاز خاص سبب ارتقای شهرستان در سطح کشور به ویژه در استان اصفهان می‌شود.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: سال گذشته در عید سعید فطر وعده فرمانداری ویژه را به مردم شهرستان نائین دادم که با پیگیری‌های انجام شده و نگاه ویژه رئیس جمهور و همراهی هیئت دولت به ویژه معاون اول و معاون اجرایی رئیس‌جمهور، وزیر کشور و معاون سیاسی سابق و همچنین استاندار اصفهان، فرمانداری ویژه برای شهرستان نائین مصوب شد.

وی افزود: این امتیاز خاص سبب تسهیل در امور مردم شهرستان نائین و ارتقای این شهرستان در سطح کشور به ویژه در سطح استان اصفهان خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک خاطرنشان کرد: این حرکت و موفقیت برای شهرستان نائین پیش زمینه تحول در ارتقا و افزایش بودجه‌های شهرستان است و فرمانداری ویژه در چارت تقسیمات کشوری، از استانداری کوچک‌تر اما از فرمانداری بزرگ‌تر و توانمندتر است و باعث ارتقای ادارات می‌شود.

آزاد تاکید کرد: فرمانداری ویژه نائین توانمندتر از فرمانداری عادی است و ضمن تفویض اختیارات استان اصفهان به نائین و معاون مدیرکل محسوب شدن رؤسای ادارات، چارت و تشکیلات اداری شهرستان از لحاظ جذب نیرو و کارکنان ارتقا یافته و میزان اعتبارات بیشتری نسبت به فرمانداری عادی به شهرستان تخصیص پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه به طور قطع اتفاقات خوبی برای مردم شهرستان نائین پیش رو است، گفت: مردم شهرستان نائین لایق بهترین‌ها هستند و ما نیز در این مسیر به عنوان خادم مردم در حال تلاش و پیگیری هستیم و این اولین خبر خوب برای نائین بود و در روزهای آتی اخبار خوب دیگری نیز به مردم شهرستان خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک افزود: با توجه به تفویض اختیارات استان اصفهان به شهرستان نائین و این موضوع که رؤسای ادارات شهرستان، معاون مدیرکل محسوب می‌شوند، مسیر اشخاصی که برای امورات خود از خوروبیابانک به مرکز استان مراجعه می‌کردند با مراجعه به فرمانداری ویژه نائین کوتاه‌تر می‌شود.

کد خبر 749114

دیگر خبرها

  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود