Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه شیراز گفت: مرحله مقدماتی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان منطقه هفت کشور، به میزبانی شیراز آغاز شده است و تا ۲۶ خرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، محمدحسن عبداللهی ضمن یادآوری اینکه این مسابقات از ۱۵ خرداد آغاز شده است، به خبرنگاران گفت: در این مرحله، دانشجویان ورزشکار دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر، در شیراز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی اضافه کرد: این دوره از رقابت‌ها شامل مسابقات دانشجویان در رشته‌های والیبال، بستکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، شنا، بدمینتون، کاراته، دومیدانی، تیراندازی و تکواندو در ۲ گروه دختران و پسران و رقابت‌های کشتی پسران هستیم. مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه شیراز با یادآوری اینکه تیم‌ها و ورزشکاران برتر مجوز راهیابی به رویداد ملی المپیاد ورزشی را خواهند داشت، گفت: این رقابت‌ها که از روز ۱۵ خرداد آغاز شده است، تا روز ۲۶ خرداد، ادامه خواهد داشت.عبداللهی گفت: دانشجویان دانشگاه شیراز تاکنون در رشته‌های بسکتبال پسران، فوتسال دختران، تنیس روی میز پسران و دختران، بدمینتون پسران و دختران، تیراندازی دختران و پسران، شنای دختران و پسران، دوومیدانی دختران، تعدادی از اوزان‌ کاراته، تکواندو دختران و پسران و تعدادی از اوزان‌ کشتی مجوز راهیابی به پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان را کسب کنند.انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشجویان المپیاد فارس دختران و پسران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

جمعی از دانشجویان و اساتید و روسا دانشگاه های شهرستان شیراز در محوطه ورودی دانشگاه شیراز در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا از مردم بی دفاع غزه و فلسطین ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغال گر سهیونیستی علیه این رژیم شعار دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077401 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد