Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:27:20 GMT

ساخت ۲۶۰۰ واحد مسکونی در ایلام در دست اجرا است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۳۳۷۱

ساخت ۲۶۰۰ واحد مسکونی در ایلام در دست اجرا است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر دوشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با عنوان این مطلب که در طرح نهضت ملی مسکن در ایلام ساخت ۲ هزار ۶۰۰ واحد در دست اجرا است، اظهار داشت: تمامی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن باید در زمین‌های مطلوب ساخت شوند تا پس از ساخت واحدها، متقاضیان از نظر موقعیت جغرافیایی و کیفیت سازه با مشکل مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام در ادامه شعار محوری دولت را در ساخت یک میلیون مسکن سالانه عنوان کرد و گفت: در این راستا به فرمانداران بعنوان نمایندگان عالی دولت تاکید شده که اجرای تعهدات طرح ملی مسکن در شهرستان‌ها را در اولویت نخست خود قرار دهند.

وی ادامه داد: سهم استان ایلام از طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد بوده که برنامه ریزی لازم برای انجام این تعهد اتخاذ شده است.

بهرام نیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سفرهای شهرستانی گفت: در طول هفت ماه در استان بصورت متوسط به هر شهرستان سه بار سفر داشته‌ایم و در شورای اداری شهرستان‌ها پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ایلام از استان‌های کم برخوردار کشور است و سود مشارکت ۹ و ۱۸ درصدی برای احیای بافت‌های فرسوده در نظر گرفته شده که بسیار بالا است، اضافه کرد: برای برخی استان‌ها کم برخوردار مانند ایلام باید استثناء قائل شویم که این سود وام و مشارکت کاهش یابد.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که شرایط توپوگرافی ایلام با برخی استان‌ها متفاوت است، اظهار داشت: ایلام به دلیل جبر جغرافیایی نیازمند ساخت واحدها با تراکم بالا است.

وی افزود: همه مردم به ویژه دهک‌های اول تا سوم از فرصت بی بدیل طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

بهرام نیا در پایان با اشاره به کلنگ زنی ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام، گفت: طی چهار سال با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شاهد ساخت بیش از ۳۲ هزار واحد در استان خواهیم بود.

کد خبر 5513498

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام مسکن ایلام بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه سفر استانی ویروس کرونا خراسان رضوی دهه کرامت میلاد امام رضا ع امام رضا ع مشهد جهرم آمار کرونا اردبیل بیرجند طرح نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن