Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:58:40 GMT

کلنگ‌ احداث۵۰۰۰ واحد مسکونی در ایلام به زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۰۹۲۲

کلنگ‌ احداث۵۰۰۰ واحد مسکونی در ایلام به زمین زده شد

ایسنا/ایلام عملیات کلنگ‌زنی احداث پنج هزار واحد نهضت ملی مسکن با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در شهر ایلام آغاز شد.

«عبدالله بهادری» ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، در این مراسم اظهار کرد: عملیات احداث این تعداد واحد در بلوار دانشجو شهر ایلام با مساحت۴۶۹۹ ‌ متر مربع و زیربنای ۲۱ هزار و ۲۰۰ متر مربع در ۹ طبقه احداث خواهد شد و طبق زمان بندی که برای این پروژه در نظر گرفته شده یک مقطع ۲ ساله است که تا سال ۱۴۰۳ طرح ملی مسکن در شهر ایلام تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۴۳۲  نفر از متقاضیان طرح مسکن ‌ملی در استان آورده خود را به‌طور کامل واریز کرده‌اند، از افزایش احداث این طرح ها با توجه به اضافه شدن تعداد واجدین شرایط خبر داد و گفت: هدف از طرح نهضت ملی مسکن ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است که برای تحقق این هدف ضمن تسریع اجرای پروژه ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: در صورت مشاهده عدم رعایت نکات فنی در احداث هر یک از پروژه‌های نهضت ملی مسکن که باعث کم شدن استحکام بنا و کیفیت ساختمان شود، بلافاصله پروژه تعطیل و حتی تخریب خواهد شد، چرا که حفظ جان و مال مردم را اولویت احداث هر پروژه‌ای می‌دانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام واگذاری زمین به قیمت بسیار کم و در اقساط بلندمدت ، بهره‌مندی از تخفیفات پروانه ساختمانی و خدمات نظام مهندسی و تسهیلات بلندمدت بانکی را از جمله مزایای طرح نهضت ملی مسکن اعلام و تاکید کرد: هیچ کارگزاری در این طرح به دنبال کسب سود نیست و واحدهای مسکونی به قیمت تمام شده که تلفیقی از سهم آورده متقاضی و تسهیلات بانکی است، احداث می‌شوند.

بهادری با تاکید بر اینکه شرط واگذاری زمین و تخصیص پروژه به متقاضیان پرداخت سهم آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی است که تاکنون ۳۴۳۲ متقاضی  این وجه را واریز کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا تاکنون ۲۳۵۰ پروژه تعریف شده  و با توجه به افزایش روزانه این افراد به زودی برای همه کسانی که آورده اولیه را پرداخت نمایند، پروژه نهضت ملی مسکن تعریف خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام طرح مسکن ملی نهضت ملی مسکن راه و شهرسازی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور

به گزارش قدس آنلاین، «ارسلان مالکی» با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می گیرد.

مالکی همچنین برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استانها نیز اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن