Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@23:45:00 GMT

مدیریت تولید در کنار مدیریت مصرف

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۳۴۳۷

مدیریت تولید در کنار مدیریت مصرف

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: مدیریت مصرف برق با اولویت تامین انرژی برای تولید ۵ میلیون تن کلینکر و سیمان در ماه انجام می‌شود. عبدالرضا شیخان با اشاره به مسئله تامین برق فصل تابستان اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده به منظور حل مسائل تامین انرژی فصل گرم، شب گذشته جلسه‌ای در وزارت نیرو بین اعضای صنعت برق و انجمن کارفرمایان صنعت سیمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به روابط مثبت وزارت نیرو و صنعت سیمان گفت: یکی از مهمترین محور‌های مورد تاکید طرفین در این جلسه، مدیریت مصرف برق با اولویت تامین ۵ میلیون تن کلینکر و سیمان در ماه بود.

برگزاری جلسات کارشناسی مدیران عامل کارخانه سیمان و صنعت برق

شیخان در تشریح جزئیات محور‌های جلسه شب گذشته گفت: انجمن سیمان موظف شد، با هماهنگی وزارت نیرو و مدیران عامل کارخانه‌های سیمان جهت مدیریت تولید در هر منطقه اقدام کند.

وی ادامه داد: در این راستا برگزاری جلسات کارشناسی با حضور مدیران شرکت‌های برق منطقه‌ای و مدیران عامل کارخانه‌های سیمان تحت پوشش هر منطقه در دستور کار است.

هیچ التهابی از سمت عرضه متوجه بازار سیمان نیست

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره ه نتایج هماهنگی صنعت سیمان و صنعت برق گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته، مدیریت بازار در دستور کار است و بازار این کالای استراتژیک با هیچ التهابی از سمت عرضه مواجه نخواهد شد.

شیخان در پایان گفت: معنای این هماهنگی آن است که انرژی برق لازم برای حفظ تولید سیمان و مدیریت بازار در برنامه مدیریت مصرف این کالا گنجانده شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تولید سیمان مدیریت برق صرفه جویی وزارت نیرو کارخانه سیمان انجمن کارفرمایان صنعت سیمان مدیریت مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از محل ورود سیلاب به طرح نهضت ملی مسکن نهبندان گفت: به دنبال بارش های شدید دو روز گذشته، ما شاهد بروز سیلاب هایی در سطح استان بودیم.

او با بیان اینکه طی دو روز گذشته به دنبال وقوع سیل در استان، خسارت هایی را در شهرستان های خوسف، نهبندان و طبس داشتیم، افزود: خسارت های جدی به زیرساخت های محورهای مواصلاتی و مزارع کشاورزی، آغل ها، محل نگهداری دام ها و نیز قنوات را شاهد بودیم.

عباس زاده با اشاره به هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران، بیان کرد: سیل هفته گذشته و این هفته با کمک نیروهای امدادی و عملیاتی مدیریت شد اما حجم خسارت های وارده به زیرساخت ها قابل توجه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: تمامی امکانات استان و شهرستان های مختلف برای حل مشکلات و به ویژه بازگشایی محورهای ارتباطی بسیج شدند.

بیشتر بخوانید

نجات جان مادر باردار در نهبندان

او با بیان اینکه تا پایان امروز و فردا عملیات بازگشایی تمامی محورهای مواصلاتی انجام خواهد شد، ادامه داد: مهمترین معضل ما در نهبندان، آبگرفتگی سایت مسکن ملی بود  که با تدابیر فنی، عملیاتی و اجرایی دستگاه های متولی برای ایجاد سیل بند امیدواریم این مشکل تکرار نشود.

عباس زاده با ذکر این نکته که خسارت راه ها و واحدهای مسکونی به موقع ارزیابی می شود، تصریح کرد: پیگیری های لازم برای جبران خسارت ها و تمهیدات برای رفع مشکلات اندیشیده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: اجرای دو طرح بزرگ برای مدیریت بحران در نهبندان از جمله احداث سد تغذیه ای بندان و چاهداشی که دو مصوبه سفر رئیس جمهور است، در دستور کار است.

عباس زاده اظهار کرد: سدهایی که از گذشته احداث شده بود در مدیریت سیلاب بسیار اثرگذار بوده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در ارزیابی اولیه برآورد شد که خسارت به محورهای مواصلاتی، مزارع و قنوات نهبندان قابل توجه است و بعد از ارزیابی دقیق اطلاع رسانی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود