Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت مهاجرانی گفتگویی با خبرورزشی کرده است

حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی ایران در خصوص سرمربیگری فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا حرف زد.

به گزارش طرفداری، مصاحبه حشمت مهاجرانی را می خوانید:

حضور فرهاد مجیدی در فوتبال امارات را چطور ارزیابی می کنید؟

فرهاد مجیدی در دبی زندگی می کند و به شرایط امارات کاملاً آشناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی در فوتبال امارات بازی کرده و در باشگاه الوصل و الاهلی حضورداشته و در تیم العین هم به عنوان یار کمکی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و شناخت کاملی از فوتبال این کشور دارد. به همین خاطر خودش به خوبی می داند که به کجا آمده و چه برنامه ای مدنظرش است.

از تیم الاتحاد کلبا شناخت دارید؟

بله! تیمی که مجیدی سرمربیگری آن را قبول کرده هرگز تیمی نبوده که برای قهرمانی مدعی بوده باشد. تیم کلبا همیشه یک جایگاه ته جدولی داشته و حالا اگر فرهاد مجیدی بتواند با آوردن بازیکنان خوب و هنر مربیگری که دارد این تیم را احیا کند و در جدول بالا بکشد حتماً برای خودش کارنامه موفقی رقم خواهد زد.

درباره این تیم اطلاعات بیشتری دارید؟

این تیم جزو تیم‌های شرقی امارات به شمار می‌رود .اما نکته جالب توجه درباره این تیم این است که با وجود کم و کاستی هایی که این تیم داشته و جایگاه پایین جدولی اش همیشه بازیکنانی را در تیم ملی فوتبال امارات داشته است.

درست است که مجیدی بعد از شما اولین ایرانی است که در امارات مربیگری می کند؟

خیر! اتفاقا در همین تیم دو ایرانی دیگر کار کرده اند. فرهاد مجیدی اولین مربی ایرانی نیست که در این باشگاه کار می کند. پیش از این خود من وقتی در امارات بودم شرایطی فراهم کردم که رایکوف (سرمربی اسبق تیم تاج) که به دنبال تیمی برای مربیگری می گشت، همین باشگاه را برایش در نظر گرفتم و او هدایتش را در دست گرفت. بعد از رایکوف هم جلال طالبی و زنده یاد منصور پورحیدری در این باشگاه کار و خدمت کردند.

آن زمان این تیم در کدام دسته بود؟

این تیم در دوران حضور جلال طالبی و منصور پورحیدری با اینکه تیم در دسته دوم لیگ فوتبال امارات قرار داشت ولی شخصاً به آنجا رفتم و شش بازیکن از این تیم را برای تیم ملی فوتبال امارات انتخاب کردم و به اردوی تیم ملی بردم. جالب بود که همان شش بازیکن هم نفرات فیکس و اصلی و اثرگذار تیم ملی امارات شدند.

فکر می کنید مجیدی در این تیم موفق شود؟

بستگی به تلاش خودش دارد ولی به طور کلی برای فرهاد مجیدی در این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به آنچه مدنظرش در امر مربیگری است برسد.

اخبار داغ 

روزگاری که تیم های فوتبال مهدکودک داشتند | از پسر گوگوش تا محمدرضا گلزار! هیچ کس در استقلال به گرد پای قلعه نویی نمی رسد جورجو کیه لینی: خطای من روی ساکا به نماد یورو ۲۰۲۰ تبدیل شد ژرژ مندس خواهان جدایی آسنسیو از رئال مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرهاد مجیدی حشمت مهاجرانی فوتبال امارات تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان

ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان مشخص شده است.

طرفداری | سرمربی تیم ملی زیر۱۸ سال دختران ترکیب ایران برابر قرقیزستان را اعلام کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اخرین دیدارتیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت ۱۳.۳۰ برگزار می شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی دختران، ترکیب ۱۱ نفره ایران را اعلام کرد:

اتنا توفیق -فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاجاریان-مهرناز عزت ابادی ( کاپیتان)-مائده بی رنگ-تانیا جهانشاهی - سمیه اسماعیلی - مریم دینی - پرنیا رحمانی

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان