Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی از دراگان اسکوچیچ به شدت انتقاد کرد

ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید اسکوچیچ خیلی راحت صاحب تیم ملی شده است.

به گزارش طرفداری، ناصر ابراهیمی درباره شکست ایران مقابل الجزایر و وضعیت فدراسیون فوتبال به ایسنا گفت:

برنامه فدراسیون روز به روز بدتر می‌شود. بدن بازیکنان تیم ملی که در اروپا بازی می‌کنند آماده است و نیازی به کار بدنی ندارند اما برنامه ریزی فدراسیون ۱۰ روز تمرین در اردوی قطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا باید تیم مورد نظر را دعوت می‌کردند و بعد به اردو می‌رفتند. باید برنامه‌های تیم ملی از پیش مشخص باشد و بعد از آن تمرینات شروع شود اما متاسفانه برعکس شده است.

او ادامه داد:

به زور الجزایر را آوردند و مقابل تیم دوم آن‌ها یک بازی ضعیف و سردرگم را ارائه دادند. تیم حریف در کناره‌ها مشکل داشت اما فقط یک بار روی دروازه آن‌ها سانتر شد. ما نتوانستیم حفظ توپ داشته باشیم و با حوصله کار کنیم. ناهماهنگی خط دفاع مشکلات تیم را بیشتر کرد و هیچ نکته مثبتی در این بازی وجود نداشت. از نظر روحی و روانی آمادگی کاملی نداشتیم و در خط دفاع بیش از همه چیز این مشکل وجود داشت.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد:

حتما درمانده هستیم که نورافکن را دفاع وسط می‌گذاریم. کسی باید در دفاع وسط قرار بگیرد که از نظر فیزیکی در شرایط خوبی قرار داشته باشد و خوب ضربه سر بزند اما نورفکن بازیکن تکنیکی و ظریفی است. پوشش و سازماندهی در دفاع ما وجود ندارد و برنامه‌ها ضعیف است. هیچ چیزی مشخص نیست و اسکوچیچ هم خیلی راحت صاحب تیم ملی شد. بازیکنان تیم ملی با مربیانی در اروپا کار می‌کنند که قوی‌تر از مربی تیم ملی هستند.

او ادامه داد:

در بحث مدیریت آقای سجادی از وزارت ورزش باید کارهای مدیریتی را هدایت کند و بعد از آن فدراسیون هم این کار را ادامه دهد.  سبک بازی ولز، انگلیس و ولز نزدیک به‌ هم است اما با تیمی بازی می‌کنیم که سبک بازی‌اش به این سه تیم نمی‌خورد. ما حتی نباید با تیم‌هایی مثل پرو و برزیل بازی کنیم چون سبک بازی‌شان ربطی به حریفان ما ندارند. متاسفانه هیچ برنامه ریزی و تاکتیکی وجود ندارد.

ابراهیمی در پایان اضافه کرد:

همه تیم‌ها از شش ماه پیش برنامه ریزی کرده‌اند و ما هم فکر می‌کنیم همه چیز خیلی آسان است. داریم ضعیف عمل می‌کنیم پس باید بگذاریم آدم ضعیفی مثل اسکوچیچ هم کار کند. درست است در جام جهانی بازیکنان ممکن است انگیزه بیشتری داشته باشند اما این وضعیت منجر به تضعیف عملکرد آن‌ها می‌شود.

اخبار داغ 

روزگاری که تیم های فوتبال مهدکودک داشتند | از پسر گوگوش تا محمدرضا گلزار! هیچ کس در استقلال به گرد پای قلعه نویی نمی رسد جورجو کیه لینی: خطای من روی ساکا به نماد یورو ۲۰۲۰ تبدیل شد ژرژ مندس خواهان جدایی آسنسیو از رئال مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ناصر ابراهیمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی اسکیت آقایان علی دوستی و امیرمحمد دادگر در خط آتش قرار می‌گیرند.
برنامه روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:
مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف شده است؟
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)