Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@20:47:01 GMT

سرقت بیش از ۳ کیلو طلا از دختر فراری در تهرانپارس

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۴۱۸۴

سرقت بیش از ۳ کیلو طلا از دختر فراری در تهرانپارس

دختر جوانی که از خانه خود با ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم طلا متواری شده بود در منطقه تهرانپارس هدف ضرب و جرح و سرقت قرار گرفت.

به گزارش مشرق، دوشنبه ۲۳ خردادماه سال ۱۴۰۱، رسیدگی به پرونده ضرب و جرح و سرقت ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم طلا از دخترجوان در منطقه‌ تهرانپارس در دستور کار محمدامین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های اولیه مشخص شد، دختر جوان پس از مشاجره‌ لفظی با پدر و مادرش بیش از ۳ کیلوگرم طلا از خانه خود سرقت کرده و به سمت غرب تهران متواری شده است.

تحقیقات بیشتر نشان داد، دختر جوان توسط یک مرد برای پیدا کردن خانه و شغل، به زن میانسالی که در بنگاه املاک در غرب تهران مشغول به فعالیت بود معرفی شده و وی ۳ شب را در آنجا گذرانده است.

روند تحقیقات مشخص کرد، مالباخته پس از ۳ روز توسط زن میانسال از بنگاه املاک به بیرون انداخته شده و پس این اتفاق دختر جوان به خانه دوست خود در منطقه تهرانپارس مراجعه کرده است.

بررسی های بیشتر بازپرس پرونده نشان داد، مالباخته هنگام مراجعه به خانه دوستش از سوی مرد جوانی در آسانسور با پشت چاقو هدف ضرب و جرح قرار گرفته و طلاهایش که داخل کیف بوده به سرقت رفته است.

بازپرس پرونده پس از تحقیقات ابتدایی، دستور بازداشت زن میانسال و مرد جوان را به عنوان مظنونان پرونده صادر کرد. تحقیقات توسط محمدامین تقویان بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی ادامه دارد و کارآگاهان پلیس آگاهی نیز در این رابطه وارد عمل شدند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت تهرانپارس غرب تهران اخبار حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا ربوده شده بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دیگر خبرها

  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • یسنا ربوده شده بود
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟