Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ FatMan در یکی دیگر از افشاگری های خود در یک پست توییتری، دو کوآن و ترا لبز ((TFL را به فریب دادن جامعه و دروغگویی در مورد دارایی های متعلق به لونا متهم می کند.

 

ترا در توییتر رسمی خود نوشت: حذف کیف پول ها از لیست سفید ایردراپ، ترا را به یک زنجیره کاملاً متعلق به جامعه تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

دو کوان  اعلام کرده که TFL هیچ توکنی از نسخه جدید لونا ندارد و تمام تراها را در اختیار جامعه قرار می دهد.

FatMan می گوید این یک دروغ آشکار است که به نظر می رسد هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند. در واقع، TFL مالک 42 میلیون لونا است که ارزش آن بیش از 200 میلیون دلار است. آنها در حال دروغ گفتن هستند.

او تصویری از توییتی را که قبلاً توسط ترا ارسال شده بود به اشتراک گذاشت که به جامعه اطمینان می داد کیف پول های مرتبط با TFL و LFG از لیست سفید ایردراپ لونا در هنگام راه اندازی Terra 2.0 حذف خواهند شد.

 ظاهراً این تصمیم برای "تبدیل ترا به یک زنجیره کاملاً متعلق به جامعه" گرفته شده است.

توکن هایی که در کیف پول های مخفی یا سایه نگهداری می شوند

با این حال، طبق اطلاعاتی که اکنون توسط FatMan به اشتراک گذاشته شده است، TFL در حال دروغ گویی بود. ظاهراً این شرکت و دو کوان کیف پول‌های مخفی که اصطلاحا به آنها کیف‌پول‌های سایه‌ می گویند دارند که بیش از 42 میلیون لونا را در خود جای داده است. FatMan در ادامه لینک های کیف پول های مورد نظر را به اشتراک گذاشت. سه کیف پول مرتبط با TFL و دو کیف پول مرتبط با دو کوان  وجود دارد.

کیف پول سایه TFL شماره 1 با دارایی (11.28 میلیون توکن)

https://finder.terra.money/mainnet/address/terra1uza3c9hpnp50np7t8ph5s5vqc0alggvv57q7zu

 

کیف پول سایه TFL شماره 2 با دارایی (2.01 میلیون توکن) https://finder.terra.money/mainnet/account/terra13n0lynp9s8ks8gm3nzcgakg0dl8athnu8xscde

 

کیف پول سایه TFL شماره 3 با دارایی (0.72میلیون توکن)

https://finder.terra.money/mainnet/address/terra1x04xgtwlw72gtfzrq7nfwmr6eexla8ecljw28z

 

کیف پول سایه دو کوان شماره 1 با دارایی (19.69 میلیون توکن) https://finder.terra.money/mainnet/address/terra1wqwfwh797tf77e2xpvy9xx082pwpxxlm9x4xws

 

کیف پول سایه دو کوان شماره 2 با دارایی (9.11میلیون توکن) https://finder.terra.money/mainnet/address/terra1e82da9n6jz4t42eh0wn5hrt6hdmf7jyq8sufkp”

 اتهامات دیگر دو کوان  

FatMan به همین جا بسنده نکرد، او همچنین دو کوان را متهم کرد که از کیف پول‌های سایه‌اش برای دستکاری در رای‌گیری حکومتی به منظور تصویب پیشنهاداتش استفاده می‌کند. اساساً، دوکوان پیشنهادهایی ارائه کرد، سپس از کیف پول سایه خود برای رای دادن و تصویب آنها استفاده کرد.

در رای گیری مقدماتی، تقریباً کل جامعه مخالف ایجاد یک زنجیره جدید بودند، در عوض سوزاندن لونا قدیمی را انتخاب کردند.

با این حال، پس از یک اصلاحیه، این پیشنهاد توسط رای دهندگان VIP تصویب شد. از آن زمان، شکایاتی در جامعه وجود دارد که دو کوان لونای قدیمی را رها کرده است. جالب اینجاست که Terra 2.0 توسط صرافی های مختلف رمزنگاری پشتیبانی شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو ترا میلیون توکن کیف پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان

دبیر هفدهمین جشن‌های مردمی معنوی زیرسایه خورشید استان سمنان، گفت: همزمان با دهه کرامت هفدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در استان سمنان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسنعلی عربی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: هفدهمین جشن‌های مردمی معنوی زیرسایه خورشید، با آغاز ایام مبارک دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام هشتم شیعیان جهان حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، برگزار می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد؛ این جشن‌های مردمی- معنوی زیرسایه خورشید همزمان در ده‌ها کشور و صدها شهر و روستا در سراسر ایران و جهان برگزار می‌شود.

دبیر هفدهمین جشن‌های مردمی معنوی زیرسایه خورشید استان سمنان، اضافه کرد: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی مبدع جشن‌های مردمی - معنوی زیرسایه خورشید و کانون فرهنگی شاخص در هر استان، متولی برگزاری این جشن مردمی هستند و در استان سمنان نیز کانون فرهنگی هنری والفجر(عج) هر ساله متولی این امر است.

عربی افزود: در این جشن‌ مردمی - معنوی زیرسایه خورشید جمعی از خادمان آستان ملک پاسبان رضوی به همراه پرچم متبرک آستان، در قالب صدها برنامه معنوی و فرهنگی، کوی برزن شهر را به رایحه خوش امام غریب آشنا عطرآگین می‌کنند و صحنه‌هایی از ارادت و دلدادگی عاشقان به ولایت را به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: جشن‌های مردمی - معنوی زیرسایه خورشید هفدهم در قالب برپایی جشن‌های مردمی، تجلیل از نخبگان عرصه‌های مختلف،فرزندآوری و جمعیت،دانش آموزان و دانشجویان،زنان و دختران،دیدار با بزرگان و علمای هر شهر و روستا، بازدید از مراکز و اماکن مختلف و دیدارهای مردمی برگزار می‌شود.

دبیر هفدهمین جشن‌های مردمی معنوی زیرسایه خورشید استان سمنان، گفت: شعار محوری امسال جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید 1403 «با شما سربلندیم» است.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • عکس/سایه آزادی آمریکایی!
  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • دهه کرامت فرصتی برای ارتقای معارف ولایی
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • انسان در سایه آگاهی و دانش به تقرب الهی می‌رسد
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه