Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:02:51 GMT

ساماندهی سواحل استان بوشهر نیازمند همکاری همگانی است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۴۶۲۸

ساماندهی سواحل استان بوشهر نیازمند همکاری همگانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف است که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی به ظرفیت‌های استراتژیک استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در استان به ظرفیت‌های اقتصادی نگاه و توجه ویژه‌ای صورت گرفته ولی به ظرفیت‌های فرهنگی کم‌توجهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر توجه ویژه به موضوع عفاف و حجاب را ضرورت دانست و ادامه داد: بوشهر استانی ولایت‌مدار است و باید تصویر مناسبی از وضعیت استان در ذهن‌ها ایجاد شود.

وی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی بین همه دستگاه‌ها در زمینه ساماندهی سواحل استان بوشهر بیان کرد: فرهنگ از مهمترین بخش‌های کاری است و باید همه مسئولان در کنار هم باشد و کار انقلابی در این زمینه انجام دهند.

کار انقلابی در حوزه فرهنگ استان بوشهر

پورات با بیان اینکه اقدام و کار انقلابی مورد نیاز در حوزه فرهنگ در استان بوشهر آغاز شده است افزود: این روان در زمان حاضر با همت و هماهنگی همه دلسوزان ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های مهم فرهنگی با برنامه‌ریزی و توجه ویژه امام جمعه و استاندار بوشهر افزود: استان بوشهر از ظرفیت‌های مهم فرهنگی برخوردار است که توجه به آنها زمینه‌ساز رفع مشکلات زیرساختی است.

وی استفاده از نخبگان، مسئولان و فعالان انقلابی در حوزه فرهنگ را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: توجه به حوزه عفاف و حجاب، ساماندهی سواحل و توسعه طرح‌های فرهنگی اجتماعی بر اساس معیارهای اسلامی و انقلابی در اولویت است.

پورات از تشکیل کارگروه تخصصی در حوزه میراث فرهنگی خبر داد و افزود: طرح‌های فرهنگی با تشکیل اتاق فکر اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در گذشته کم لطفی‌هایی در زمینه مسائل فرهنگی بوده و حمایت‌های لازم از این بخش صورت نمی‌گرفت که تلاش می‌شود با تمام توان در این زمینه گام‌های اساسی برداشته شود.

کد خبر 5513593

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر ساحل بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه سفر استانی ویروس کرونا امام رضا ع جهرم دهه کرامت میلاد امام رضا ع خراسان رضوی آمار کرونا اردبیل مشهد استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است

غرفه استانداری فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در حالی در نخستین روز برگزاری با استقبال مراجعه کنندگان و سرمایه‌گذاران همراه شد که دکتر احمد وحیدی وزیر کشور نیز از آن بازدید و با توانمندی‌ها و زنجیره‌های ارزش این استان در حوزه‌های فولاد، گیاهان دارویی، گردشگری و کشاورزی بیشتر آشنا شد.

او با قابل توجه ارزیابی کردن این ظرفیت‌ها گفت: یکی از اتفاقات خیلی خوب، برگزاری نمایشگاه زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها برای دومین سال متوالی به همت وزارت کشور و استانداری‌هاست.

وزیر کشور با بیان اینکه تلاش شده زنجیره‌های ارزش در هر استان تعریف و زمینه جذب سرمایه‌گذار برای آنها فراهم شود، گفت: باید با ارزیابی ابتدا و انتهای زنجیره بهترین زنجیره‌های ارزش شناسایی و انتخاب شوند، علاوه براین گروه‌هایی که می‌توانند در راستای هم افزایی و هدفمندی در استان‌ها تعریف شوند نیز باید مشخص شوند.

وحیدی یکی از ویژگی زنجیره‌ها را امکان شکل گیری به صورت درون استانی و برون استانی عنوان و خاطرنشان کرد: دستیابی به اشتغالزایی هدفمند از دیگر ویژگی‌های زنجیره‌های ازرش است.

او با بیان اینکه تعداد قابل توجهی زنجیره‌های ارزش در استان‌های مختلف کشور شکل گرفته است، گفت: خوشبختانه زنجیره‌های ارزش به سمت بلوغ خودشان حرکت می‌کنند و در این نمایشگاه اتفاقات خیلی خوب همراه با شور و نشاط قابل توجهی را شاهد بودیم.

وزیر کشور تسهیل کار سرمایه گذاران و ایجاد زمینه انتخاب برای آنها را از دیگر ویژگی‌های زنجیره‌های ارزش عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی