Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@05:19:08 GMT

انتصاب جواد تشکری به سمت مدیر رادیو اربعین

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۴۸۰۱

انتصاب جواد تشکری به سمت مدیر رادیو اربعین

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، در بخشی از این حکم خطاب به مدیر رادیو اربعین آمده است: «با توجه به پیشینه و تجربیات ارزشمند جنابعالی در رسانه با این حکم به عنوان مدیر رادیو اربعین منصوب می‌شوید.

راهپیمایی بزرگ اربعین بزرگترین گردهمایی جهانی و جلوه‌ای از بهشت ظهور امام عصر(عج) و حرکتی مبتنی بر عشق و عاطفه و عقل و ایمان و اعتقاد قلبی است که صلح، صفا، صمیمیت، مواسات بین مردم و ایثار و فداکاری را به همراه داشته و زمینه ساز حضور نسل سوم و چهارم انقلاب و وحدت بین مذاهب و فرق اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از جناب عالی انتظار دارم ضمن بهره‌گیری تمام توانمندی‌ها در تولید و پخش برنامه‌های رادیویی در خور این آئین با شکوه و پوشش این رخداد عظیم و تاریخ ساز، به بازشناسی مفهوم عاشورا و اربعین و همچنین تبیین پیام‌های آن و استخراج مفاهیم ناب حسینی در انطباق با عصر حاضر با بهره گیری از کلام علما و دانشمندان اقدام نمائید.»

از سوابق جواد تشکری می توان به مشاور رئیس مرکز بسیج سازمان صداوسیما، مدیر رادیویی مرکز بسیج سازمان و همچنین تهیه کنندگی و کارگردانی مجموعه هایی برای شبکه سه سیما اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رادیو اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در مراسم معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان افزود: از این پس برادران اهل سنت ما در مرکز اسلامی استان، شاهد شتاب و هماهنگی بیشتری در امور فرهنگی، مدرسه علوم دینی و مساجد خواهند بود.

آصف باصره مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: زندگی برادرانه، در کنار وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت استان، در کشور مثال زدنی است.

آصف باصره افزود: حرکت در مسیر رشد این وحدت، نیازمند همدلی همه جانبه است.

حجت الاسلام کاظم لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت هم گفت: جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد و ارتقاء علمی و معنوی برادران اهل سنت است.

حجت الاسلام  لطفیان افزود: در کشور ما اعتماد به توانایی و ایده‌های برادران اهل سنت جزء اولویت‌ها است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام آصف باصره به عنوان مدیر مرکز اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمدرضا باوقار قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)