Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:09:13 GMT

هدف سپیدرود صعود به لیگ دسته اول و لیگ برتر است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۵۱۸۷

هدف سپیدرود صعود به لیگ دسته اول و لیگ برتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی نظرمحمدی که سابقه سرمربیگری سپیدرود را نیز در کارنامه خود دارد پس از توافق با اسماعیل شاد مدیرعامل باشگاه سپیدرود با عقد قراردادی، به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد تا سپیدرود را در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور هدایت کند. 

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود امروز در جمع خبرنگاران در خصوص پیوستن نظرمحمدی به این تیم اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور علی‌رضا نوید مالک سپیدرود، اسماعیل شاد مدیرعامل این باشگاه و همچنین علی نظرمحمدی برگزار شد، طرفین پس از توافق بر روی کلیات قرارداد، این مربی به عنوان سرمربی سپیدرود در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رادنی دیدار با اشاره به چند گزینه پیش‌روی سپیدرود افزود: البته چند مربی، مدنظر باشگاه سپیدرود بودند که برنامه‌های آنان به باشگاه ارایه شد و در نهایت نیز، علی نظرمحمدی که یک مربی بومی است و با شرایط و بازیکنان سپیدرود آشنایی کاملی دارد، به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. 

وی با اشاره به جذب بازیکنان جدید گفت: پس از انتخاب سرمربی جدید سپیدرود، بلافاصله سایر اعضای کادرفنی نیز انتخاب خواهند شد و طبق لیست ارایه شده از سوی سرمربی، با بازیکنان موردنظر قرارداد بسته خواهد شد و همچنین بازیکنان جدید نیز جذب می‌شوند. 

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به زمان تمرینات باشگاه سپیدرود بیان کرد: تمرینات تیم سپیدرود رشت نیز به زودی آغاز می‌شود تا این تیم با آمادگی و هماهنگی کامل در رقابت‌های لیگ دسته دوم حضور یابد که هدف‌گذاری باشگاه نیز، صعود به لیگ دسته اول در فصل آتی است. 

دیدار، هدف باشگاه سپیدرود را صعود به لیگ یک دانست و تصریح کرد: به هیچ وجه استراتژی باشگاه، حضور در لیگ‌های پایین نیست و نخستین هدف مدیران و مالک این باشگاه، صعود به لیگ دسته اول است و در این راستا نیز، با بازیکنان و کادرفنی تیم قرارداد منعقد می‌شود که طبق همین قرارداد، وظایف‌ها و اهداف مشخص شده و هر فردی اعم از کادرفنی و بازیکنان اگر به درستی وظایف خود را انجام ندهند طبق قرارداد موجود، جریمه می‌شوند. 

وی صعود به لیگ برتر را پس از صعود به لیگ یک از هدف‌های باشگاه دانست و گفت: تمام هدف باشگاه سپیدرود صعود به لیگ دسته اول و سپس صعود به لیگ برتر است که در این راستا، فقط مالک باشگاه نمی‌تواند به تنهایی در این مسیر گام بردارد و نیازمند حمایت همه مسؤولان رشت و استان هستیم تا این تیم قدیمی و پرطرفدار را حمایت کنند. 

به گزارش فارس، علی نظرمحمدی که سرمربیگری سپیدرود را در سال‌های ۹۴ تا ۹۷ در لیگ دسته دوم، دسته اول و برتر برعهده داشت موفق شد تا به همراه سپیدرود به لیگ برتر صعود کند. وی همچنین در لیگ دسته اول فصل ۹۸-۹۹ و لیگ دسته دوم ۹۹-۱۴۰۰ به عنوان سرمربی در سپیدرود فعالیت داشت. 

نظرمحمدی به جز سپیدرود، در تیم‌های فوتبال داماش گیلان، خونه به خونه (رایکا) بابل، چوکای تالش و بعثت کرمانشاه به عنوان سرمربی در لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم مشغول به فعالیت بود. 

تیم فوتبال سپیدرود رشت که در رقابتهای لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حضور دارد، فصل گذشته با انجام ۲۶ بازی، ۳۴ امتیاز کسب کرد و با قرارگرفتن در رتبه هفتم جدول رده‌بندی گروه خود، از صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول کشور بازماند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سپیدرود نظرمحمدی علی نظرمحمدی سپیدرود رشت صعود به لیگ دسته اول عنوان سرمربی باشگاه سپیدرود علی نظرمحمدی لیگ دسته دوم لیگ دسته دسته اول لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم

دیگو ریواس موفق شد روی گل تساوی تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا در دقیقه 94 نقش داشته باشد.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی