Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:23:22 GMT

سرانه ورزشی دماوند افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۵۳۴۷

سرانه ورزشی دماوند افزایش می یابد

به گزارش دوشنبه شب خبرنگار ایرنا، علی جوادی در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی دماوند و رودهن، اظهار داشت: با پیگیری هایی که نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان دماوند داشتند، امروز به صورت میدانی در شهرستان دماوند به همراه همکاران حاضر شدیم تا مشکلات ورزشی و همچنین مشکلات جوانان را از نزدیک مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متأسفانه در خصوص نگهداری اماکن ورزشی در دماوند، رودهن و آبعلی کم لطفی هایی شده است که با هماهنگی فرماندار شهرستان، مقرر شد این مشکلات در آینده نزدیک برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد: با پیگیری هایی که فرماندار شهرستان دماوند و تأکید استاندار تهران در امر توسعه ورزش در استان تهران، چند تصمیم خیلی مهم گرفته شد که اصلی ترین آن افزایش سرانه ورزشی در شهرستان دماوند تا پایان سال است.

جوادی ادامه داد: دیواره سخره نوردی دماوند، زمین های فوتبال و استخر های دماوند و رودهن و نیز سالن ورزشی و پیست اسکی آبعلی تکمیل و ترمیم خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: در کنار حوزه ورزش باید به حوزه جوانان که تأکید مقام معظم رهبری است، توجه ویژه کرد و مشکلات اجتماعی جوانان را بررسی و در راستای برطرف کردن آن اقدام کرد.

وی افزود: اگر به موضوع ورزش و جوانان در استان تهران بیشتر اهمیت داده شود، معضلات اجتماعی کمتر خواهد شد و یکی دیگر از اهداف اداره کل ورزش و جوانان، فساد زدایی است که با ورود افراد متخصص بهره مندی لازم را در این موضوع شاهد خواهیم بود.

جوادی به موضوع تخصیص اماکن ورزشی به بخش خصوصی اشاره و عنوان کرد: نگاه اداره کل ورزش و جوانان در حال حاضر، درآمدی نیست و حمایت از ورزشکاران و هیأت های ورزشی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: طبق قانون موظف هستیم اماکن ورزشی را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم که با برنامه ریزی های جدید، مقرر شده تا افرادی کارآمد و دلسوز ورزش هستند جهت اجاره اماکن ورزشی ورود کنند تا همگی با یک همدلی مناسب به ورزش و جوانان در استان تهران کمک کنیم.

اهمیت دادن به ورزش و جوانان اولویت دولت مردمی است

رضا طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند نیز اظهار داشت: در بازدید هایی که انجام دادیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا در این مدت، برخی از فضاهای ورزشی در شهرستان دماوند نواقصی دارد که جزو مطالبات به حق هیأت ورزشی، ورزشکاران و جوانان است که در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده‌است و این مطالبات پیگیری و رفع خواهد شد.

وی گفت: در بازدید هایی که همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شد، تصمیمات مناسبی از جمله رفع نواقص موجود و افزایش سرانه های ورزشی گرفته شد و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا مشکلات موجود در کمترین زمان برطرف شود.

طاهرخانی تصریح کرد: در کنار امر ورزش، مطالبات به حق جوانان هم بررسی و این مطالبات نیز با اولویت بندی حل خواهد شد تا دغدغه ورزشکاران و جوانان در حوزه های مختلف کمتر شود.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: اهمیت دادن به ورزش و جوانان اولویت دولت مردمی است که در رأس دولت شخص رئیس جمهور پیگیر مشکلات جوانان و ورزشکاران است‌ که در شهرستان دماوند نیز اقدامات مناسبی انجام و پیگیر رفع مشکلات خواهیم بود.

برچسب‌ها شهرستان دماوند استان تهران وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند استان تهران وزارت ورزش و جوانان شهرستان دماوند استان تهران وزارت ورزش و جوانان کل ورزش و جوانان استان تهران فرماندار شهرستان دماوند شهرستان دماوند اماکن ورزشی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی بانوان ملی پوش تیراندازی جانبازان و توان یابان در ماده تپانچه بادی موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند.   تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست چین‌تایپه به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.   هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت تیم هاکی روی یخ پسران کشورمان در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقابل تیم کویت به پیروزی رسید.   بوکس جوانان و امید آسیا؛ فضلی با برتری آغاز کرد بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم تیم جوانان ایران، کار خود را در رقابت‌های قهرمانی آسیا با بُرد مقتدرانه آغاز کرد.   تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند تنیسور‌های برتر در ادامه رقابت‌های تور جهانی جوانان، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند.   دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد مهدی هفت چشمه، پرتابگر جوان کشورمان مدال نقره ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.   نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید روز سوم از دور برگشت مرحله نخست گروهی مسابقات لیگ بسکتبال امید آقایان ایران برگزار شد.   حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا زهرا کارگر و محمد اسماعیلی دو نماینده ایران در روز نخست مسابقات شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا بودند که نتوانستند صاحب سهمیه بازی‌های ۲۰۲۴ شوند.   پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم طبیعت در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید.   سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد سید بندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اعلام شد و تیم ایران در یکی از سرگروه‌ها معرفی شد.   نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران فردا در کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.              

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی