Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی تاکید کرد: بعد از ادارات، ما به سراغ یکی دیگر از مهم ترین ارکان جامعه یعنی بازار و اصناف می‌آییم و در این زمینه دست یاری به سمت شما عزیزان دراز می‌کنیم تا ما را در حفظ و زنده نگه داشتن این حکم الهی کمک و یاری کنید.

آیت الله کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در جلسه ستاد با معتمدین اصناف و بازار درباره اراه طرح حجاب و عفاف و اجرای آن در بازار گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک حکم الهی و نص صریح قرآن است که همه باید آن را برپا بدارند و همه ما نسبت به یکدیگر باید احساس مسئولیت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله صدیقی افزود: خداوند مومنین را به امر به معروف و نهی از منکر سفارش می‌کند تا بیماری، آفت‌ و زشتی را از جامعه دور کنند و اگر این موضوع در جامعه برپا می شد، این همه مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در جامعه نداشتیم.

بیشتر بخوانید :

رئیسی : رعایت عفاف و حجاب در جامعه ضروری است معاون رئیسی در امور بانوان : حجاب باید از ادارات شروع شود / دولت برای اجرای قوانین حجاب قاطعانه ورود می‌کند

«تا ۲۱ تیرماه سال جاری نباید در محیط اداری ، فردی بی حجاب و یا بدحجاب باشد»
خبرگزاری اصولگرا : بیش‌تر افراد بدحجاب کارمند دولتند؛ از آنها شروع کنید!

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در حال حاضر در بحث عفاف و حجاب، ستاد طرحی ارائه داد و اول دولت را مکلف کرد تا وضعیت پوشش کارکنانش را سر و سامان بدهد و در همین راستا چندین جلسه با وزرا برگزار و به رئیس جمهور نیز این طرح ارائه شد، ایشان پس از مطالعه، به دستگاه‌ها ابلاغ کردند که براساس آن تمامی دستگاه‌ها باید وضعیت عفاف و حجاب را اصلاح کنند.

وی در پایان تاکید کرد: بعد از ادارات، ما به سراغ یکی دیگر از مهم ترین ارکان جامعه یعنی بازار و اصناف می‌آییم و در این زمینه دست یاری به سمت شما عزیزان دراز می‌کنیم تا ما را در حفظ و زنده نگه داشتن این حکم الهی کمک و یاری کنید.

در این جلسه که با هماهنگی اداره‌کل امور اصناف، سازمان‌ها و نهادهای مردمی ستاد در سالن جلسات شهدای امر به معروف و نهی از منکر ستاد برگزار شد، دبیرکل انجمن اسلامی اصناف و بازار و برخی از اعضای هیئت امنا به بیان مشکلات پرداختند و راه کارهایی برای حل این مشکلات با استفاده از ابزارهای قانونی ستاد و ظرفیت های مردمی بازار مورد توجه قرار گرفت.

220

کد خبر 1641059

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کاظم صدیقی حجاب پوشش کارمندان شورای اصناف سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم حضور زنان در جامعه اشتغال زنان امر به معروف و نهی از منکر عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"

خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم گرگان با برپایی تجمع در پارک‌شهر مرکز استان گلستان از اجرای "طرح نور" و تشدید فعالیت‌های مرتبط با عفاف و حجاب در گرگان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، آحاد مختلف مردم شهر گرگان با همراهی فرماندار این شهر و جمعی از مسئولین با برگزاری تجمعی در پارک شهر مرکز استان گلستان از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای "طرح نور" و حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجارشکنی قدردانی کردند.

تجمع کنندگان پیش‌از ظهر امروز پنجشنبه (سیزدهم اردیبهشت) به منظور تاکید بر موضوع حجاب و عفاف مقابل کاخ موزه پارک شهر گرگان تجمع کردند.

دختران و بانوان حاضر در تجمعه سربند‌های یازهرا بسته بودند و مردان پلاکرد‌ها و تصاویری از شهدا را در دست داشتند.
شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ و حجاب و تلاش دستگاه‌های مربوطه برای گسترش موضوع عفاف و حجاب در بین نسل جوان و جامعه شدند.  همچنین در این تجمع شهروندان شرکت کننده خواستار تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا شدند

فرماندار شهرستان گرگان در گفتگو با خبرنگار دانشجو اظهار کرد: دلیل اجرای طرح نور، «رعایت قانون» و «مطالبه مردم متدین» است.
اسماعیل نادری افزود: مردم ما به قانون مداری و رعایت قانون شهره هستند و فقط درصد کمی از مردم نسبت به رعایت قانون بی‌توجهی می‌کنند.
وی گفت: پلیس گرگان هم مانند سایر استان‌ها اقدامات خود در مورد قانون‌شکنی در مورد حجاب را آغاز خواهد کرد. این موضوع هم قانونی است و هم در خواست مردم است.

نادری ادامه داد: پلیس به درخواست مردم مومن و متدین کشورمان و انتظاراتی که از جامعه اسلامی دارند، عمل کرده و با افرادی که ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی‌حجابی را ترویج می‌دهند، برخورد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم