Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-29@00:11:21 GMT

چهل‌وهشتمین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۹۸۷۱

دریافت 99 MB

منابع انسانی متخصص و ماهر بزرگترین سرمایه برای هر جامعه محسوب می‌شود. بر اساس تئوری سرمایه انسانی، باید به آموزش در همه سطوح آن و به انسان در همه جایگاه‌های فردی و اجتماعی به عنوان یک سرمایه ملی نگریسته و آن را با ارزش‌ترین سرمایه‌ها دانست

آموزش در کنار تلاشی هدفمند که در وجود انسان ذخیره می‌شود و به صورت دانش، تخصص، مهارت و توسعه یافتگی به کار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انسان توسعه یافته است که جامعه توسعه یافته را می‌سازد.

انسان توسعه یافته است که صنعت، ساخت و انرژی را در روند توسعه پیش می‌برد و انسان توسعه یافته است که در تلاشی مداوم برای سرمایه‌آفرینی در بستر اجتماع، خود تبدیل به سرمایه‌ای مانا و قابل اتکا برای جامعه‌اش خواهد شد.

در تبیین تعاریف توسعه یافتگی، نقش و رنگ منابع انسانی، پیش از سایر محورهای اساسی چون مولفه‌های اقتصادی و زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی، به چشم می‌آید.

از همین روست که در بسیاری از جوامع، آموزش و نهادینه کردن ارزش‌های فردی برای حصول مفهوم توسعه فردی از سایر ارکان توسعه‌ای مهم‌تر قلمداد می‌شود.

انسان توسعه یافته در مسیر رشد است و در مسیر رشد از ممارست و تلاش نمی‌هراسد. درس می‌گیرد و به کار می‌بندد.

بنابراین شاید؛ که هر لحظه درس بگیریم و در مسیر توسعه فردی، جدی و  بدور از ناامیدی حرکت کنیم

منبع: شانا

کلیدواژه: متنا جواد اوجی وزیر نفت بیست وششمین نمایشگاه بین المللی نفت گاز پالایش و پتروشیمی شرکت های دانش بنیان وزارت نفت انسان توسعه یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، همکاری بین المللی، رشد و توسعه و انرژی سه محوری است که در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در داووس که امروز در ریاض، پایتخت عربستان سعودی و برای اولین بار در خارج از شهر داووس سوئیس افتتاح شد، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این مجمع با شعار «همکاری بین المللی، رشد و انرژی برای توسعه» و با حضور بیش از هزار نفر از جمله سران کشورها، مقامات ارشد و کارشناسان بین المللی از بخش‌های دولتی و خصوصی به مدت دو روز ادامه دارد. برای بحث در مورد مسائل و تحولات مختلف اقتصادی جهانی.

این نشست فرصتی برای تصمیم گیرندگان از سراسر جهان است تا زمینه‌های مشترکی برای ایجاد تأثیرات مثبت جهانی پیدا کنند.

گفتنی است، با وجود اینکه داووس سالی یک بار برگزار می‌شود اما تأثیر آن بر اقتصاد جهانی قابل توجه است، زیرا مهم‌ترین مسائل جهان را برجسته می‌کند، هدف آن یافتن راه حل برای مسائل مطرح شده و دستیابی به ثبات سیاسی و اقتصادی در جهان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور