Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@13:57:54 GMT

امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ، بازار امین حضور تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۵۶۴۸

امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ، بازار امین حضور تهران

علیرغم شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر تداوم اعتراضات خیابانی کسبه در تهران به موضوع مالیات مطرح است، مشاهدات میدانی خبرنگار تسنیم حاکی است، امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ بازار امین حضور تهران باز است و کسبه مشغول کاسبی اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسینم،  روز گذشته حدود 150 تا 200 نفر از کسبه‌ لوازم خانگی و الکترونیکی در بازار امین حضور و جمهوری در اعتراض به افزایش مالیات، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند و خواستار پاسخگویی مسئولین نسبت به این مهم و چرایی افزایش هزینه‌های مالیاتی خود شدند که این تجمع در کمتر از یک ساعت تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از کسبه هم مغازه های خود را بسته بودند. 

البته تعدادی از سوءاستفادگان با حضور در این تجمع قصد رسیدن به اهداف خاص خود را داشتند که این موضوع با هوشیاری کسبه و حضور نیروی انتظامی به سرعت مدیریت شد. 

در حالی برخی در فضای مجازی شایعاتی را مبنی بر تداوم اعتراضات کسبه دامن می زنند که مشاهدات میدانی خبرنگار نشان می هد؛ مغازه های فروش لوازم خانگی در بازار امین حضور تهران امروز دوشنیه 23 خرداد باز هستند و خرید و فروش طبق معمول ادامه دارد.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار ما، در حال حاضر اکثر مغازه ها باز بوده و با وجود اتمام ساعت کاری کسبه همچنان معاملات در حال انجام است.

یکی از فروشندگان لوازم خانگی در باره ماجرای اعتراض روز گذشته به خبرنگار می گوید: سامانه تجارت ایرادات بسیاری دارد و ما مدام به احتکار کالا محکوم می شویم، برای رفع این موضوع امروز درخواست رسمی خود را به وزارت صمت و اتاق اصناف ارسال کرده ایم تا این ایرادات برطرف شود.

وی اضافه می کند: در بخش مالیات هم اعتراضاتی مطرح است که قرار شده بررسی های لازم برای حل این موضوع از سوی سازمان امور مالیاتی انجام شود.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازار امین حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان

به تازگی عکسی از دوران جوانی پیمان معادی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت. پیمان معادی این روزها با سریال افعی تهران در بین مخاطبان محبوب شده است. 

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳