Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفته است:وضعیت مصدومان حادثه نشتی مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد فارس، ۱۰۱ مصدوم داشته که به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شدند.

دکتر مهرداد شریفی افزود: مصدومان این حادثه بیشتر در زمینه های تنفسی آسیب دیدند که با کمک تیم های درمانی و پرسنل بیمارستان در حال دریافت خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول، بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد با تمام امکانات و تجهیزات در حال ارائه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه است و این مرکز درمانی با ۱۰۰ تخت بیمارستانی دیگر برای مصدومان احتمالی، در حالت آماده باش است.

وی همچنین ادامه داد: خوشبختانه تاکنون موردی از فوت ناشی از این حادثه گزارش نشده و تمامی مصدومان در وضعیت مطلوبی به سر می برند.
 

۱۱۲ مجروح درپی حادثه آتش‌سوزی کارخانه فیروزآباد

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس هم می‌گوید:حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد تاکنون ۱۱۲ مصدوم به دنبال داشته است. همچنین ۱۴ آمبولانس اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱ بالگرد به محل حادثه اعزام شده است.

محدودیت ترافیکی برقرار است؟

بر اساس این گزارش،محدودیت‌های تردد خودرو در پی حادثه کارخانه کربنات سدیم لغو شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور استان فارس خبر داد: محدودیت‌های تردد خودرو که به دلیل مشکل آلایندگی ناشی از حادثه‌ کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد اعمال شده بود، لغو شد و وضعیت ترافیکی به حالت عادی برگشت.

کد خبر 683147 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران کارخانه کربنات سدیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدوم شدن دو نفر در حادثه انفجار گاز شهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی, اظهار داشت: در حادثه انفجار گاز شهری که ساعت 18:30 امروز (12 اردیبهشت‌ماه) در یک منزل مسکونی در خیابان اردشیر اهواز رخ داد، دو نفر مصدوم شدند. 

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، افزود: مصدومان این حادثه که یک مرد 32 ساله و یک زن سالمند 80 ساله بودند، توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز انتقال یافتند. 

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!