Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، علی‌رغم اظهار نظرهای مختلف از سوی مقامات سعودی و صهیونیستی درباره سفر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به منطقه، اما واشنگتن هنوز در حال بررسی ابعاد مختلف این سفر است.

«کارین ژان-پی‌یِر» سخنگوی کاخ سفید بامداد سه‌شنبه گفت هنوز در حال برنامه‌ریزی برای سفر بایدن به منطقه غرب آسیا از جمله عربستان سعودی و فلسطین اشغالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، ژان-پی‌یر طی نشست خبری در کاخ سفید توضیح داد: «ما همچنان به برنامه‌ریزی برای سفر بایدن به اسرائیل و عربستان سعودی ادامه می‌دهیم که فرصتی برای وی جهت تعامل با سران منطقه خواهد بود».

وی با بیان اینکه تاریخ سفر بایدن به ریاض و تل‌آویو را به زودی اعلام می‌کنند، اظهار داشت: «سفر بایدن به خاورمیانه بر مشارکت استراتژیک با رهبران منطقه و ثبات متمرکز خواهد بود».

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره تلاش دموکرات‌ها برای تصویب قانونی جهت کنترل هرچه بیشتر فروش تسلیحات گرم در آمریکا نیز تصریح کرد: «بایدن می‌خواهد هر چه زودتر قانون کنترل اسلحه را تصویب کند».

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر بایدن کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو