Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید شبانه از بیمارستان حضرت قائم (عج)، ضمن بررسی روند ارائه خدمات درمانی به مصدومان حادثه نشتی مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد، از مصدومان این حادثه عیادت کرد.

دکتر سیدوحید حسینی با اعلام اینکه خوشبختانه موردی از فوت ناشی از این حادثه گزارش نشده است، گفت: ۱۳۳ مصدوم به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شدند که از این تعداد تاکنون ۱۱۴ مصدوم ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پس از وقوع حادثه بلافاصله مراکز درمانی و بیمارستان‌های شیراز و شهرستان‌ها به حالت آماده باش درآمدند و سریعا تیم پزشکی متخصص، یک دستگاه بالگرد، ۱۲ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به شهرستان فیروزآباد اعزام شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با قدردانی از تیم واکنش سریع دانشگاه و پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان به پاس اقدام سریع در ارایه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه، گفت: مصدومان این حادثه بیشتر دچار آسیب‌های تنفسی شدند که خوشبختانه با درمان به موقع و سریع و مدیریت صحیح در این مرکز درمانی، خدمات در کوتاهترین زمان ممکن به مصدومان ارایه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترخیص مصدوم حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد علوم پزشکی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان