Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد رضا کل کلی گفت: عملیات اجرایی با بازگشایی مسیر حفاری آغاز شده است.

او گفت: به منظور اجرای خط انتقال و عملیات بازگشایی، نسبت به ایجاد رمپ و جاده دسترسی در بالای کوه با استفاده از یک دستگاه بولدوزر اقدام شده است.

گل گلی گفت: عملیات لوله‌گذاری به طول ۹۰۰ متر با لوله پلی‌اتیلن به قطر ۳۵۵ میلی‌متر از محل مخزن ۲۵ هزار متر‌مکعبی به منظور رفع مشکل افت فشار بلوار مکران تا میدان مادر ایرانشهر در دست اجرا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر امور آبفای ایرانشهرگفت: با اجرای این خط انتقال مشکل افت فشار بلوار مکران به خصوص میلان‌های فرد مرتفع می‌شود.

او گفت: در همین راستا عملیات جوشکاری لوله‌های خط انتقال با پیشرفت ۸۵ درصد در حال اجراست و در آینده نزدیک وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افت آب فشار آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی

شهردارحمیدیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد گفت: بلوار شهید حاج حسن دشتی در شهر حمیدیا قرار دارد که یکی از ورودی‌های شهر یزد به شمار می‌رود.
الله وردی با اشاره به اینکه یکی از معضلاتی که بلوار شهید دشتی دارد، بار ترافیکی آن است افزود: چهارراه امیرالمومنین (ع) یکی از نقاطی است که طرح آن تهیه و پس از اختصاص بودجه به آن، این چهارراه به تقاطع غیر همسطح تبدیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه اولین بریدگی بلوار شهید دشتی بار ترافیکی زیادی را به دنیال دارد، گفت: بزودی این بریدگی حذف و دوربرگردان مناسب و استانداردی حوالی بوستان ناجی ایجاد خواهد شد.
شهردارحمیدیا ادامه داد: البته در راستای کاهش بار ترافیکی در این بلوار نیز تقاطع غیر هم سطحی دیده شده که بلوار جهاد را به پل خلیج فارس و بلوار مدرس متصل می‌کند.
الله وردی خاطرنشان کرد: احداث مخزن هیدرولیکی ۱۵۰۰ متر مکعبی ذخیره آب در رودخانه عباسی بلوار شهید دشتی هم از جمله طرح‌هایی است که روان آب‌های این شهر را به زمین‌های کشاورزی منتقل می‌کند.

دیگر خبرها

  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • ۱۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟