Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال کشورمان با گلایه از انتقادات روزهای اخیر گفت: فکر می‌کنم به خودمان باختیم نه اینکه تیم الجزایر ما را شکست دهد.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از اردوی تدارکاتی قطر اظهار داشت: برای برگزاری این اردو مشکلات زیادی وجود داشت. همانطور که شما شاهد بودید سعی کردیم شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم که بتوانیم در قطر اردو بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درمورد بازی با الجزایر خاطرنشان کرد: این بازی یک مسابقه دوستانه بود. بهانه‌ای نیست، اما مشکلاتی که در این اردو داشتیم کار را برای ما خیلی سخت کرد. قطعاً هم از این بازی راضی نیستم. اصلاً از نیمه اول راضی نیستم و در نیمه دوم اشتباهات بچگانه‌ای انجام دادیم. به تیم الجزایر تبریک می‌گویم، اما فکر می‌کنم ما به خودمان باختیم نه اینکه تیم الجزایر ما را شکست دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: برای برنامه فیفا دی بعدی از فدراسیون خواسته‌ام که از امروز پیگیری‌های خود را آغاز کند. امیدوارم از درسی که گرفته‌ایم به خوبی استفاده کنیم و این تجربه دوباره تکرار نشود. در اردوی قطر مشکلات زمین تمرین هم داشتیم، اما دید ما رو به آینده است و نمی‌خواهیم در این اردو باقی بماند. در قطر بازیکنان خیلی پرشور و مشتاق بودند و این نکته مثبتی برای ما بود.

بیشتر بخوانید:
تکذیب ورود وزارت ورزش به موضوعات فنی تیم ملی و باشگاه استقلال

اسکوچیچ درمورد انجام صحبت‌های خصوصی با برخی بازیکنان، تصریح کرد: خیلی امر عادی است که یک سرمربی بخواهد با بازیکنانش صحبت کند. اگر درمورد منتقدان هم بپرسید باید بگویم که من خودم اولین منتقد خودم هستم. در این دیدار، ۵ بازیکن خود که دو نفر از آنها مدافعان آخر ما بودند را در اختیار نداشتیم، اما می‌دانید که نام این مسابقه بازی‌های دوستانه است و فکر می‌کنم اینقدر انتقاد منصفانه نیست. نباید فراموش کنیم که ما سریع‌ترین صعود به جام‌جهانی را در تاریخ آسیا داشتیم.

وی درمورد استفاده از نورافکن در دو پست مختلف، اظهار داشت: به عنوان مربی تشخیصم این بود. اگر شما بودید چه کسی را انتخاب می‌کردید؟ من مربی‌ام و تشخیص دادم که این کار را انجام بدهم. من همان مربی هستم که وقتی این تیم کمترین شانس را برای صعود به جام‌جهانی داشت هدایت آن را برعهده گرفتم و به قطر صعود کردیم. وقتی می‌بریم تمام تیم نقش داشته و وقتی می‌بازیم همه تاثیرگذار بودند.

اسکوچیچ درخصوص لغو دیدار با اروگوئه، عنوان کرد: برایم منطقی نبود که ۲۲ ساعت سفر کنیم تا یک بازی انجام دهیم. در این شرایط چند روز را فقط در سفر از دست می‌دادیم. در برنامه‌ای که به فدراسیون داده بودم بهترین بازی‌ها با سرسخت‌ترین حریفان بود که ترجیحاً تشابهی با حریفان ما در جام‌جهانی داشته باشند. اگر اردوی کانادا هم برگزار می‌شد برایم راضی کننده بود، چون دو بازی انجام می‌دادیم و قرار بود بازی سوم را هم برگزار کنیم. اگر قرار بود در کانادا هم یک بازی داشته باشیم، با آن هم مخالف می‌شدم. موضوع به همین سادگی است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال الجزایر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود

 بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.
تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

منبع: ایسنا

tags # تیم ملی فوتبال ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»