Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@00:12:38 GMT

قیمت بیت کوین به پایین ترین رقم در ۱۸ ماه گذشته رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۷۰۸۶

قیمت بیت کوین به پایین ترین رقم در ۱۸ ماه گذشته رسید

بیت کوین روز دوشنبه پس از آن که شرکت بزرگ وام دهنده ارزهای دیجیتال در ایالات متحده یعنی "سلسیوس نتورک" Celsius Network برداشت و نقل و انتقالات را به دلیل شرایط "بسیار بد" متوقف کرد، به کمترین قیمت خود در ۱۸ ماه اخیر رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، بیت کوین روز دوشنبه پس از آن که شرکت بزرگ وام دهنده ارزهای دیجیتال در ایالات متحده یعنی "سلسیوس نتورک" Celsius Network برداشت و نقل و انتقالات را به دلیل شرایط "بسیار بد" متوقف کرد، به کمترین قیمت خود در 18 ماه اخیر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام سلسیوس باعث کاهش ارزش ارزهای دیجیتال شد و ارزش آنها در روز دوشنبه برای اولین بار از ژانویه سال گذشته به زیر 1 تریلیون دلار رسید. ارزش بزرگترین رمزارز جهان یعنی بیت کوین شاهد کاهش 11 درصدی بود.

بر اساس این گزارش، بیت کوین به پایین ترین سطح 18 ماهه خود یعنی 23476 دلار رسید. توکن شماره 2 ارزهای دیجیتال یعنی اتریوم با کاهش 16 درصدی به 1177 دلار رسید که کمترین میزان از ژانویه 2021 محسوب می‌شود.

روسیه از بیت کوین برای دریافت پول نفت و گاز خود استفاده می‌کندقیمت بیت کوین بازهم کاهش یافت

بازارهای ارزهای دیجیتال در طول چند هفته گذشته به دلیل افزایش نرخ بهره بانکی و افزایش تورم که به دارایی‌های پرریسک‌تر در بازارهای مالی آسیب رسانده‌ است، شاهد سقوط بوده‌اند.

جوزف ادواردز، رئیس استراتژی مالی در شرکت مدیریت صندوق سولارایز فاینانس Solrise Finance  در این باره می‌گوید: هنوز اوضاع ناراحت‌کننده است و... بازار ارزهای دیجیتال به‌طور گسترده‌تر در معرض خطر است.

سلسیوس به مشتریانی که ارزهای رمزنگاری شده را در پلتفرم آن سپرده گذاری می کنند، بهره ارائه می‌دهد و سپس برای کسب بازدهی، ارزهای دیجیتال را وام می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیت کوین بیت کوین ارزهای دیجیتال بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۸ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۵۶ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر ۲ هزار و ۳۰۱ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار افزایشی شد
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • قیمت طلا به کف رسید؟/ قیمت جدید طلا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵