Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@20:55:49 GMT

برگزاري دومين پاتوق فيلم كوتاه نيشابور

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۷۱۸۲

خبرگزاری آریا- دومین پاتوق فیلم  انجمن سینمای جوان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پردیس سینمایی مهدوی نیشابور برگزارشد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ، مسئول انجمن سینمای جوان نیشابور اظهار کرد:  پاتوق فیلم با استقبال خوب هنرمندان فیلمساز مواجه شد و امیدواریم كه با همدلی و وفاق همه علاقه مندان و فیلمسازان این کار ارزنده ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسعود سلیمانی افزود : انجمن سینمای جوانان ایران بهترین جا برای آموزش و خودسازی علاقه مندان است كه فیلمسازان جوان را بهتر از هر آكادمی و مركزی به سمت فیلم سازی هدایت كرده و افرادی شاخص را معرفی کند چرا که  فیلم كوتاه و سینمای جوان آینده است و همیشه وجود دارد

مسئول انجمن سینمای جوان نیشابور تصریح کرد:  در این پاتوق فیلم‌های‌کوتاه داستانی « گناه  » به‌کارگردانی ابوالفضل عزیزی ، «پیش از بهشت  » به‌کارگردانی احمد حیدریان  اکران شد و دراین رویداد  سید مهدی حسینی ،رضا معتمدی ومحمد حسین مختاریه از مدرسین وفیلمسازان جوان نیشابور می باشند  آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار  دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری دومین پاتوق فیلم كوتاه نیشابور انجمن سینمای جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مسئول برگزاری این مراسم گفت:به مناسبت هفته سلامت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر خرو برگزار شد.
مهدی رحمانی افزود: در این همایش ۸۰۰ نفر از خانواده‌های شهر خرو مسیر ۲ کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا پارک گلزار شهدای گمنام را پیاده‌روی کردند.

او گفت: در پایان این مراسم به تعداد ۱۱۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان