Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه بازدید از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی شیراز با بیان اینکه یکی از اولویت اصلی برنامه‌های قوه قضائیه طی چند سال اخیر حمایت همه جانبه قضائی و حقوقی از واحدهای تولیدی بوده است، گفت: مجموعه قضائی فارس همسو با این سیاست‌های برنامه تحول قوه قضائیه تلاش کرده است تا با بازگرداندن واحدهای تولیدی داری مشکل به چرخه تولید و رفع موانع حقوقی و قضائی آنان سهم بسزایی در تولید و اشتغال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه همه توان خود را در مجموعه قضائی استان معطوف تحقق شعار سال و رفع دغدغه‌های حقوقی سرمایه گذاران و تولید کنندگان خواهیم کرد، گفت: پرداختن به موضوعات اقتصادی گرچه از جمله تکالیف ذاتی دستگاه قضائی نیست اما برداشتن موانع از جمله موانع حقوقی و قضائی از پیش پای تولیدکنندگان منجر به رونق کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و اشتغال نیروهای مولد جامعه خواهد شد که همین امر زمینه کاهش گرایش افراد به ارتکاب جرم و آسیب‌های اجتماعی را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در سال جاری را از جمله اولویت‌های مجموعه قضائی استان و اظهار کرد: در همین راستا ما در مجموعه قضائی استان تلاش کرده‌ایم علاوه بر پیگیری مشکلات حقوقی و قضائی واحدهای تولیدی و جلوگیری از توقف فعالیت آنان با تشکیل کارگروهی زمینه حمایت از ایده‌های خلاق و نوین شرکت‌های دانش بینان را فراهم کنیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس، در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نیز عنوان کرد: دادگستری فارس روند توجه به نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان ادامه خواهد داد، چرا که معتقدیم موفقیت‌های بزرگ با تکیه بر توان، استعداد و خلاقیت‌های جوانان حاصل خواهد شد.

کد خبر 5513920

منبع: مهر

کلیدواژه: سيد كاظم موسوي دادگستری فارس تولید بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا خراسان رضوی امام رضا ع جهرم دهه کرامت میلاد امام رضا ع سفر استانی آمار کرونا مشهد اردبیل مجموعه قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امید رضاوند مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضائی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضائی وزارت آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

رضاوند با اشاره به شأن و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلّم به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی در جامعه برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده‌سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضائی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضائی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

کد خبر 6098033

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها