Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:40:47 GMT

سازمان تبلیغات یک مرکز ایمانی است نه صرفاً اداری

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۷۸۲۸

سازمان تبلیغات یک مرکز ایمانی است نه صرفاً اداری

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت اول تیر ماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم را یکی از مهمترین رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی معرفی کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی صرفاً یک سازمان اداری نیست بلکه یک نهاد زیرمجموعه مقام معظم رهبری است که به دنبال تقویت باورهای دینی مردم است لذا برای رسیدن به این هدف در ابتدا باید راه اخلاص را به عنوان گام اول در پیش گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، برنامه ریزی و خلاقیت، دقت و نکته سنجی و اتحاد و همدلی را به عنوان گام‌های بعدی در مسیر تعالی معرفی کرد و افزود: در جنگ نابرابر فرهنگی، اندیشه و اعتقاد مردم مورد هدف قرار گرفته است. امروز عمده کار ما دفاع است. ما باید به سمت فعالانه پیشروی کردن، حرکت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، اقدامات و فعالیت‌های این سازمان را در جامعه بسیار مهم و اثربخش ارزیابی و بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک مرکز ایمانی و محبتی است نه صرفاً یک مکان اداری. بر همین اساس انتظار می‌رود همه همکاران به عنوان افسران این میدان، جدیت، پیگیری، تلاش، خستگی ناپذیری و جهادی بودن را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که بخش زیادی از تفاوت‌های گام اول و دوم انقلاب اسلامی در جهادی بودن و جهادی عمل کردن خلاصه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ، وجود هیئت‌های مذهبی را یکی از نقاط قوت کشور بیان کرد و گفت: شناخت نقاط قوت این هیئت‌ها بسیار برای ما مهم به شمار می‌رود. ما امسال در دستور کار خود این برنامه را داریم که یک رصد و پایش جدی نسبت به سه هزار هیئتی که در خوزستان به ثبت رسیده انجام دهیم و ضمن بررسی ظرفیت هیئت‌ها، برای بهتر دیده شدن و نمود حداکثری آنها در استان و بلکه کشور تلاش کنیم.

وی با بیان این جمله که «هیئت یک شبکه اجتماعی مؤثر در جامعه خود است»، تصریح کرد: احیای برنامه‌های مختلف مذهبی از جمله جلسات خانگی و هفتگی قرآن، علاوه بر اینکه برای توسعه فعالیت هیئت‌های مذهبی باید به کار گرفته شود باعث احیای بسیاری از ظرفیت‌های آنها نیز خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: شاه کلید استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی در استان خوزستان، ورود مردم در عرصه حل مشکلات است.

حجت الاسلام اخوان صباغ هیئت را به عنوان یک نهاد منسجم تأثیرگذار معرفی کرد و گفت: هیئت‌های مذهبی ما باید برای موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی یک فکر خلاقانه داشته باشد. مطالبه گری در خصوص مسئله هیئت باید فعال شود و به سمت پایداری منابع برای هیئت‌ها و تشکل‌ها حرکت کنیم.

وی خود با اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی، باید سریع‌تر قدم برداریم. گام دوم که پس از تثبیت انقلاب اسلامی است؛ گام پیشرفت و حرکت به سمت نقطه‌های تعالی است. گام سرعت عمل، خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل است.

کد خبر 5513917

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا خراسان رضوی امام رضا ع جهرم دهه کرامت میلاد امام رضا ع سفر استانی آمار کرونا مشهد اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از در دست اجرا بودن ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مالکی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال 1403 با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از 120 هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی افزود: از این میزان 33 پروژه مشتمل بر 5 هزار و 225 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر 12000 میلیارد تومان در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 11 پروژه با ظرفیت 1800 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود 8000 میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: 35 پروژه سرمایه‌گذاری در 18 استان به ارزش حدود 100 هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی