Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:01:01 GMT

اعضای هیات رئیسه شورای هیات‌های مذهبی قم مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۷۰۳۲

اعضای هیات رئیسه شورای هیات‌های مذهبی قم مشخص شدند

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، نخستین جلسه رسمی اعضای شورای هیات‌های مذهبی شهرستان‌ها و استان قم به انتخاب اعضای هیات رئیسه اختصاص داشت که جواد اشعری به عنوان رئیس شورای هیات‌های مذهبی شهرستان و استان قم ابقا شد.

همچنین آقایان حسینعلی بزرگ قمی و علیرضا حضرتی به ترتیب به عنوان نایب رئیس و دبیر شورای هیات‌های مذهبی شهرستان قم انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ترکیب هیات رئیسه شورای هیات‌های مذهبی استان قم نیز محمدتقی زینی‌وند رئیس شورای هیات‌های مذهبی قنوات به عنوان نایب رئیس شورای هیات‌های مذهبی استان قم انتخاب شد.

محمد محمدخانی رئیس شورای هیات‌های مذهبی شهرستان کهک نیز به عنوان دبیر شورای هیات‌های مذهبی استان قم برگزیده شد.

برچسب‌ها ماه محرم قم سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم قم سازمان تبلیغات اسلامی ماه محرم قم سازمان تبلیغات اسلامی شورای هیات های مذهبی شهرستان رئیس شورای هیات های مذهبی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اعضا شورای اسلامی شهر سردشت و رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت به اتهام رشوه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: وفق دستورات قضائی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایحان‌غربی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

کد خبر 748672

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند