Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@05:43:40 GMT

تصاویر وضعیت بازار امین حضور بعد از تجمع تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۸۰۱۸

تصاویر وضعیت بازار امین حضور بعد از تجمع تهران

‍‍‍‍‍‍

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روز ۲۲ خرداد حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از کسبه‌ لوازم خانگی و الکترونیکی در بازار امین حضور و جمهوری در اعتراض به افزایش مالیات، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان نسبت به این مهم و چرایی افزایش هزینه‌های مالیاتی خود شدند که این تجمع در کمتر از یک ساعت تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از کسبه هم مغازه‌های خود را بسته بودند.  

البته تعدادی از سوءاستفادگران با حضور در این تجمع قصد رسیدن به اهداف خاص خود را داشتند که این موضوع با هوشیاری کسبه و حضور نیروی انتظامی به سرعت مدیریت شد.  

در حالی برخی در فضای مجازی شایعاتی را مبنی بر تداوم اعتراضات کسبه دامن می‌زنند که مشاهدات میدانی خبرنگار تسنیم نشان می دهد؛ مغازه‌های فروش لوازم خانگی در بازار امین حضور تهران اکنون  باز هستند و خرید و فروش طبق معمول ادامه دارد.

بر اساس مشاهدات میدانی  در حال حاضر اکثر مغازه‌ها باز بوده و با وجود اتمام ساعت کاری کسبه همچنان معاملات در حال انجام است.

یکی از فروشندگان لوازم خانگی در باره ماجرای اعتراض ۲ روز گذشته گفت: سامانه تجارت ایرادات بسیاری دارد و ما مدام به احتکار کالا محکوم می شویم، برای رفع این موضوع امروز درخواست رسمی خود را به وزارت صمت و اتاق اصناف ارسال کرده‌ایم تا این ایرادات برطرف شود.

وی اضافه کرد: در بخش مالیات هم اعتراضاتی مطرح است که قرار شده بررسی‌های لازم برای حل این موضوع از سوی سازمان امور مالیاتی انجام شود.

کد خبر 683219 منبع: تسنیم برچسب‌ها لوازم خانگی خبر مهم قیمت - تنظیم بازار اصناف مالیات گرانی وزارت صنعت، تجارت و معدن تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی خبر مهم قیمت تنظیم بازار اصناف مالیات گرانی وزارت صنعت تجارت و معدن تهران استان تهران لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید نورایمانی افزود: بعد از این مهلت مجوز‌ها قدیمی و فاقد شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کار‌ها فاقد مجوز محسوب می‌شوند. 
وی با بیان اینکه علی رغم اطلاع رسانی‌های انجام شده هنوز بسیاری از کسبه برای تبدیل مجوز‌های خود از کاغذی به الکترونیکی اقدامی نکرده اند؛ از کلیه صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه و بازاریان استان یزد خواست به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه ای، مالیاتی و ... هر چه سریعتر نسبت به الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب و کار خود اقدام کنند. 
به گفته وی صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید به درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی mojavez.ir مراجعه نمایند و داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی است و این فرایند در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل انجام است. 
وی ادامه داد: فرایند تبدیل مجوز‌ها به الکترونیکی کاملا رایگان و با استفاده از گوشی تلفن همراه در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند