Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای  یارانه جدید  دارد. به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید توسط دولت مردان مطرح شده است. این یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به 300 هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک اول - طیبه حسینی با اشاره به قابل برداشت بودن یارانه کمک‌معیشتی مرحله دوم از روز گذشته افزود: البته فعلا یارانه کسانی که در اردیبهشت ماه حذف شده و تقاضای خود را برای برقراری مجدد یارانه معیشتی در سامانه حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه (سامانه my.gov.ir) ثبت کرده‌اند، هنوز قابل برداشت نیست.

به گزارش بانک اول سیده طیبه حسینی با اشاره به قابل برداشت بودن یارانه کمک‌معیشتی مرحله دوم از روز گذشته افزود: البته فعلا یارانه کسانی که در اردیبهشت ماه حذف شده و تقاضای خود را برای برقراری مجدد یارانه معیشتی در سامانه حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه (سامانه my.gov.ir) ثبت کرده‌اند، هنوز قابل برداشت نیست.

وی قابل برداشت شدن یارانه معیشتی خانوار‌های متقاضی را منوط به بررسی نهایی وزارت رفاه دانست و افزود: طبق مذاکراتی که شده و همچنین براساس دستور رئیس‌جمهوری که باید ظرف یک‌ماه افراد متقاضی بازنگری و تعیین تکلیف شوند، امیدوارم بررسی وزارت رفاه به زودی انجام و به ما ابلاغ شود.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در خصوص بررسی اطلاعات اقتصادی خانوار تاکید کرد: کسی که یارانه‌اش حذف شده است، اسم او در لیست مسدودی قرار می‌گیرد و او نمی‌تواند در دفاتر پلیس به اضافه ده (پلیس ۱۰+) ثبت‌نام کند بلکه باید از طریق سامانه حمایتی وزارت رفاه ثبت اعتراض کرده تا اطلاعات اقتصادی خانوارش بررسی شود.

به گفته حسینی، براساس بند ب تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۱ به سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شده است که باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام افراد جدید و جامانده یارانه را انجام دهد و در این تبصره گفته شده است، شناسایی و دهک‌بندی خانوار‌ها و شناسایی خانوار‌های پردرآمد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شود و بعد از آن اعلام کرده است، نسبت به حذف یارانه افراد پردرآمد باید اقدام شود، اما شناسایی و دهک‌بندی افراد باید توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: بودجه کار و رفاه مردان وزارت تعاون یارانه یارانه جدید قابل برداشت وزارت تعاون کار و رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود

علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

او شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا، اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است، گفت: به‌مناسبت هفته کار و گارگر بیش از ۳۰۰ برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود.

باقری افزود: غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان و تجلیل از بیش از ۲۰ کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه، مسئول ایمنی نمونه، خانه بهداشت کارگری برتر، برگزاری مانور ایمنی در کارگاه‌های پرخطر در سراسر استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری، دیدار کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان با مسئولان ارشد استان و برگزاری یادواره شهدای کارگری استان در شهرستان سوادکوه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان است.

او با اشاره به اینکه نیروی کار مهمترین سرمایه کشور است، گفت: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرمخاطب‌ترین گروه هدف شعار امسال بنام جهش تولید با مشارکت مردم است و برای رفع مشکلات کارگری استان تلاش می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران احیای تعاونی‌ها را به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد اعلام کرد و افزود: در نامگذاری سال جاری، به مقوله «مشارکت مردم» در جهش تولید توجه شده است و تاکید بر این مهم، به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌ها است.

باقری گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی تک‌تک آحاد جامعه و به‌ویژه بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات