Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور زنگنه منش گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل اجرایی نخستین جشنواره الگو‌های برتر مشاوره به استان، به منظور انتخاب کارشناسان برتر مشاوره مراکز آموزشی سازمان، آزمون تئوری یاد شده از کارشناسان مشاوره مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اجراشد.

رییس اداره سنجش وتعیین صلاحیت حرفه ای اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: جشنواره الگو‌های برتر مشاوره در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و در بخش استانی کارشناسان مشاوره مراکز آموزشی استان به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نتیجه این آزمون در کنار شاخص‌های عملکردی و توسعه فردی، مشاوران برتر مراکز آموزشی استان را در مرحله نخست تعیین خواهد کرد.

به گفته او اهداف از برگزاری این جشنواره را، شناسایی مشاوران برتر مراکز آموزشی و بهره گیری از توانمندی آنان، تشکیل بانک اطلاعاتی از برترین شیوه‌های ارایه مشاوره به مهارت جویان، فرهنگ سازی، ارتقای جایگاه مشاوران در مراکز و تاکید بر نقش مشاوره در هدایت مهارت جویان، ایجاد انگیزه در مشاوران به منظور بهبود عملکرد با بهره‌گیری از توانایی‌های فردی، استفاده از ظرفیت‌های موجود، کمک به بهبود فرآیند جذب و نگهداشت کارآموزان در مراکز آموزشی و انتقال تجارب و مستندسازی رویه‌های موثر و خلاقیت‌ها است.

زنگنه منش می گوید:در مرحله استانی سه کارشناس از خوزستان برای حضور در مرحله کشوری انتخاب می‌شوند و مرحله کشوری به صورت عملی برگزار خواهد شد و ۱۵ نفر از کارشناسان مشاوره که توانسته‌اند امتیاز لازم را برای حضور در مرحله نهایی کسب کنند باهم به رقابت می‌پردازند و در پایان پنج کارشناس مشاوره برتر معرفی خواهند شد. وی ادامه داد:در مرحله کشوری آزمون عملی با موضوع‌های ارایه عملی مصاحبه مشاوره‌ای خلاقانه و ابتکاری، ارایه الگوی مشاوره و هدایت آموزشی و شغلی به همراه نوآوری و ارایه طرح پژوهشی مرتبط با مشاوره برگزار خواهد شد.

به گفته او در هفته ملی مهارت از برگزیدگان نهایی به عنوان مشاوران برتر ملی، با معرفی الگوی مشاوره آن‌ها قدردانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهارت آموزی فنی و حرفه ای مراکز آموزشی مشاوره مراکز برتر مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو

این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو به عنوان اولین مرکز مشاوره ازدواج این شهرستان در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در مراسم افتتاح این مرکز، مشاوره ازدواج را مهمترین راه برای انتخاب صحیح ودرست برای یک زندگی عنوان کرد و گفت: بر اساس اطلاعات و آمار، مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کاهش ۵۰ درصد طلاق در جامعه موثر است.

 وی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی و حل تعارضات و مشکلات و کاهش استرس را از دیگر مزایای مراکز مشاوره ازدواج سازمان ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف تسهیل دسترسی به موضوعات حوزه آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده و همچنین آگاهی رسانی به عموم جامعه بویژه جوانان و خانواده و با توجه به بافت جمعیتی جوان سهند در این شهر جدید ایجادشد تا مردم این شهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز