Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه‌ای که شامگاه دوشنبه به ریاست دکتر مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار گلستان در تهران برگزار شد مصوب شد شورای عالی معماری و شهرسازی کشور برای تصویب طرح جامع منطقه نمونه گردشگری آشوراده تا دو هفته دیگر نظر نهایی خود را اعلام می‌کند.

استاندار گلستان گفت: اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده که مورد تاکید رئیس جمهور نیز هست، متاسفانه با مشکلاتی همراه شده که امیدواریم به زودی رفع شود و بتوانیم با اجرای این طرح از ظرفیت طبیعی جزیره برای حضور گردشگران استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی محمد زنگانه  گفت: جزیره آشوراده کد روستایی دارد و روزگاری مردم در آن ساکن بودند، اما به جهت بالا آمدن آب ساکنان آن تخلیه شده اند و امروز متاسفانه به نقطه‌ای رسیده ایم که برای گردشگری اجازه استقرار شبانه داده نمی‌شود.

استاندار گلستان گفت: طرح گردشگری آشوراده پیش‌تر مورد تصویب قرار گرفته بود، اما در حال حاضر سنگ اندازی‌هایی برای اجرای آن شده است.

او گفت: طرح علاج بخشی خلیج گرگان مصوبه ستاد ملی تالاب‌های کشور است و پس از طی مراحل اولیه به نقطه‌ای رسیده که پیمانکار در حال احداث دایک و اجرای لایروبی کانال‌ها و اقدامات مورد نیاز آن است.

منبع:صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معماری و شهرسازی گردشگری جزیره آشوراده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است.

دلداده افزود: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل می‌کند و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

سال زراعی جاری، ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان گلستان زیر کشت گندم رفته است.
گلستان از نظر میزان تولید گندم، رتبه دوم کشور را دارد و به باور کارشناسان؛ به سبب وجود گلوتن، گندم‌های این استان با کیفیت‌ترین در ایران است.

دیگر خبرها

  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان