Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اهلی گفت: در حال حاضر ۵۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی پارس آباد منعقد شده است که از این بین ۵ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده اند و در بقیه قرارداد‌ها نیز با توجه به آغاز ساخت و سازها، انتظار می‌رود در یکی دو سال آتی شاهد افتتاح و بهره برداری از خیل عظیمی از این طرح‌های تولیدی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از نواحی صنعتی روح کندی و پارس آباد، ضمن بررسی میدانی آخرین وضعیت این نواحی، از نزدیک در جریان مشکلات چند واحد تولیدی قرار گرفت.

اهلی می‌گوید: هدف از بازدید‌های میدانی، رصد مشکلات موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که تلاش می‌شود با احصاء مشکلات موجود، نسبت به برنامه ریزی‌ها برای رفع آن اقدام شود.

او ناحیه صنعتی پارس آباد را یکی از تقاضامحورترین نواحی صنعتی استان برشمرد و گفت: این ناحیه صنعتی در دو فاز ۵۰ هکتاری احداث شده است که با توجه به استقبال سرمایه گذاران، واگذاری در فاز نخست آن به اتمام رسیده و واگذاری در فاز دوم آن نیز در حال انجام است. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تحقق این امر را زمینه ساز اشتغال پایدار در منطقه دانست و گفت: شهرک‌های صنعتی تمام تلاش و جدیت خود را برای فراهم کردن بستر‌های لازم برای حضور سرمایه گذاران در استان به کار بسته که نمونه بارز این تلاش ها، اجرای بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۰ بود.

اهلی همچنین در جریان بازدید از واحد تولیدی توسعه مغان در ناحیه صنعتی بیله سوار گفت: با توجه به اتمام زمین قابل واگذاری در ناحیه صنعتی روح کندی، طرح توسعه این ناحیه در حال پیگیری است که امیدواریم با مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی به این هدف مهم که نیاز واقعی این شهرستان برای توسعه صنعتی است دست پیدا کنیم.

ناحیه صنعتی پارس آباد با مساحت ۱۰۰ هکتار در شهرستان پارس آباد و ناحیه صنعتی روح کندی با مساحت ۱۰ هکتار در شهرستان بیله سوار، هر دو در شمال استان اردبیل واقع شده اند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انعقاد قرارداد ناحیه صنعتی مشکلات واحدهای تولیدی اشتغال پایدار ناحیه صنعتی پارس آباد ناحیه صنعتی سرمایه گذاران بهره برداری شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مریم محمدی کاهش آلایندگی، بازگشت آب به چرخه تولید و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از جمله مزیت‌های ایجاد تصفیه‌خانه در واحد‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای ایجاد تصفیه‌خانه، نوعی سرمایه‌گذاری است که صاحبان صنایع و تمامی واحد‌های صنعتی باید برای موضوعات زیست محیطی هزینه کنند.

او تصریح کرد: واحد‌هایی که پساب و فاضلاب آنها در محیط زیست رها می‌شود و آلایندگی دارند؛ هر چه سریعتر نسبت به ایجاد تصفیه‌خانه و قرار گرفتن واحد در لیست واحد‌های غیرآلاینده اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه استفاده مجدد از پساب و آب‌های خاکستری برای ما قابل توجه و در اولویت است، گفت: امروز که با تنگنا‌ها و کمبود‌های منابع آبی مواجه هستیم، بخش عمده‌ای از فاضلاب واحد‌های صنعتی باید تصفیه و به چرخه تولید بازگردد.

مریم محمدی افزود: صاحبان صنایع باید برای تحقق شعار امسال و مدیریت بسته‌بندی‌های پلاستیکی و کاهش کیسه‌های پلاستیکی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین