Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کاراته تاکید کرد که تمام تلاش کادرفنی، عوامل اجرایی مسابقات و کادر داوری برگزاری رقابت‌های انتخاب به صورت شفاف و عادلانه است. - اخبار ورزشی -

شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی فردا(چهارشنبه - 25 خردادماه) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه بعد از تعویق بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا، بدشانسی گریبان‌گیر تیم ما شد و آسیب دیدگی‌هایی برای بچه‌ها در حین تمرین و خارج از اردو اتفاق افتاد و انتخابی‌ها را تحت الشعاع خود قرار داد.

وی تصریح کرد: از اسفندماه سال گذشته اردوهای خود را حداکثری و با حضور 4،5 بازیکن در هر وزن شروع کردیم. اردوها با حضور ملی‌پوشان سال‌های گذشته، نفراتی که از سیستم قهرمانی کشور از فیلتر خارج شده بودند و با حضور بهترین‌های کاراته ایران آغاز شد. تمام برنامه‌ریزی این است که مانند سال 97 و با توجه به پتانسیل بالای کاراته ایران دو تیم به مسابقات اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته خاطرنشان کرد: برخی بازیکنان دوست دارند به هر دو رویداد اعزام شوند، اما پتانسیل کاراته ایران بالا است و از فرصت بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا استفاده خواهیم کرد. انشالله پس از پایان رقابت‌های انتخابی 2 نفر در هر وزن انتخاب خواهند شد که با تشخیص کادرفنی دو تیم به کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

هروی در خصوص تعویق رقابت‌های انتخابی اوزان 84- و 84+ کیلوگرم به دلیل مصدومیت بازیکنان گفت: این دو وزن به خاطر آسیب دیدگی فداکار و صالح اباذری به تعویق افتاد. با هماهنگی محسن آشوری، نایب رئیس فدراسیون کاراته و با هماهنگی با اصغر رحیمی، سرپرست کاروان اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی، قرار شد مدتی زمان داده شود تا این نفرات به شرایط مناسب برسند و رقابت عادلانه برگزار شود.

وی درخصوص تدابیر لازم برای از بین رفتن حاشیه‌های رقابت‌های انتخابی گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که همیشه عدالت برقرار شود. در ادوار گذشته و با توجه به شرایط شاهد بودیم که برخی اوقات ترکیب تیم ملی را بر اساس عملکرد بازیکنان در تمرینات و میادین بین‌المللی انتخاب کردم، اما زمانی که انتخابی برگزار می‌شود، یعنی بازیکنان در نگاه کادرفنی تفاوتی با یکدیگر ندارند. مطمئن هستم کادر اجرایی و داوران نیز به دنبال اجرای قانون خواهند بود تا انتخابی بسیار شفاف و عادلانه برگزار شود.

چهارشنبه؛ برگزاری انتخابی تیم ملی کاراته آقایان


انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته کاراته ایران شهرام هروی کاراته کاراته ایران شهرام هروی رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته کاراته ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم

لژیونر والیبال ایران گفت: هر بازیکنی زندگی و دلایل شخصی خودش را برای نیامدن به تیم ملی دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امین اسماعیل‌نژاد در پایان تمرین امروز، سه‌شنبه تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: هر سال که می‌گذرد تجربه بازیکنان نیز افزایش پیدا می‌کند. هر سال بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم و نهایتاً می‌خواهیم که به تیم ملی کشورمان کمک کنیم. مدت زمان کمی است که آقای پائز به ایران آمده اما شناخت کافی از بازیکنان دارد. ایشان از والیبال روز دنیا اطلاعات کاملی دارند و امیدوارم که بتوانیم با کمک موتا پائز به المپیک صعود کنیم.

پاداش میلیاردی ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به المپیک

قطر پاسور تیم ملی والیبال در ادامه گفت: مطمئناً تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و همه بازیکنان نیز با انگیزه بیشتری نسبت به سال گذشته در تمرینات حضور دارند. تمام تلاش ما این است که بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم.

بازیکن فصل گذشته تیم ورونا ایتالیا درباره هفته اول و بازی‌های دشواری که ملی‌پوشان پیش رو دارند، اضافه کرد: ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها با رقبای اصلی خود دیدار خواهد کرد و قطعا هر تیمی که بتواند در این هفته از مسابقات امتیازات بیشتری بگیرد، امیدش هم افزایش پیدا می‌کند.

اسماعیل‌نژاد در ادامه گفت: هر بازیکنی زندگی و دلایل شخصی خودش را برای نیامدن به تیم ملی دارد. من نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم جای خالی دوستانم را در تیم ملی پر کنم.

امین اسماعیل‌نژاد در پایان درباره مقصد بعدی باشگاهی خود تاکید کرد: اجازه دهید به این سوال پاسخ ندهم که سورپرایز شوید، چون اگر بگویم در ایتالیا خواهم ماند، چیز دیگری معلوم می‌شود اما صد درصد تیم من تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان