Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد انجم شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت از برگزاری دومین مجمع عمومی و فوق العاده اتحادیه در مشهد مقدس خبر داد و گفت: دومین مجمع عمومی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت برابر تکالیف مندرج در اساس نامه و مصوبه جلسه بیست و ششم هیئت مدیره، در روز پنج شنبه دوم تیرماه در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) با حضور قریب به ۲۲۵ نفر از اعضای مجمع از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای مجمع اتحادیه کشوری متشکل از نمایندگان ۳۱ استان خواهند بود که طبق اساس نامه موجود و متناسب با تعداد مؤسسات هر استان تعیین شده و ضمن حضور در مجمع حق رأی و تصمیم گری خواهند داشت.

تصویب تراز مالی در مجمع عمومی اتحادیه

انجم شعاع با اشاره به جزئیات برنامه این مجمع تصریح کرد: مهمترین مباحثی که در این مجمع مورد گفت و گو و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت، موضوع تراز مالی و عملکرد مالی اتحادیه در سال ۱۴۰۰ است. همچنین تصویب سند چشم انداز اتحادیه، از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده این مجمع خواهد بود.

تصویب تغییرات اساس نامه اتحادیه در مجمع عمومی فوق العاده

وی با بیان اینکه تدوین سند چشم انداز اتحادیه از افتخارات هیئت مدیره فعلی اتحادیه کشوری است، عنوان کرد: هیئت مدیره اتحادیه کشوری، پس از ماه‌ها بحث و بررسی، به تدوین مهمترین سند مورد نیاز خود با توجه به وضعیت فعلی و چشم انداز آینده پرداخته و مجمع عمومی که بزرگترین و بالاترین رکن اتحادیه است، در خصوص چشم انداز ۱۴۱۰ اتحادیه تصمیم گیری خواهد کرد. البته به جهت مدت باقی مانده از دوره فعالیت هیئت مدیره فعلی اتحادیه کشوری، برشی از این برنامه که تا سال آینده تحقق خواهد یافت، به عنوان مبنای عمل اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی قرار خواهد گرفت. بنابراین سند چشم انداز در افق ۱۴۱۰ یکی از مهمتین اتفاقات مبارک مجمع دوم اتحادیه در مشهد مقدس خواهد بود که چراغ راهنمای وضعیت فعلی و آینده اتحادیه خواهد بود.

رونمایی از شبکه عرضه محصولات قرآنی (دیجی آلاء)

مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از ظهر روز پنج شنبه، دوم تیرماه در صورتی که مباحث تراز مالی و اسناد مربوطه به اتمام برسد، مجمع فوق العاده تشکیل خواهد شد و در خصوص تغییرات اساس نامه اتحادیه کشوری تصمیمی گیری خواهد شد.

وی افزود:. در ادامه این نشست فوق العاده همچنین اساس نامه دیجی آلا به استحضار اعضای مجمع فوق العاده اتحادیه خواهد رسید. اساس نامه شرکت دیجی آلاء که عرضه کننده محصولات قرآنی در بستر فضای مجازی برای مؤسسات قرآنی، مربیان و متربیان تحت پوشش آن هاست و کلیات آن در جلسه ۲۷ هیئت مدیره توسط اعضای محترم هیئت مدیره و بازرسین به تصویب رسید به استحضار اعضای محترم مجمع خواهد رسید.

*حضور آیت الله علم الهدی در افتتاحیه مجمع عمومی

انجم شعاع با اشاره به مراسم افتتاحیه این مجمع گفت: افتتاحیه این مراسم با حضور آیت الله علم الهدی و مسئولین استانی برگزار خواهد شد و خواهد بو براساس رایزنی‌های صورت گرفته، اختتامیه نیز با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا معاون قرآن و عترت ایشان برگزار می‌گردد.

*برگزاری سومین مجمع فصلی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی

وی در ادامه تصریح کردک به جهت اهمیت مباحثی که در روز پنج شنبه مطرح خواهد شد، هیئت مدیره اتحادیه کشوری به جمع بندی رسیده است که مجمع فصلی خود را روز چهارشنبه، از ساعت ۱۶ تا ۲۰، با حضور مدیران عامل اتحادیه‌های استانی برگزار نماید.

انجم شعاع تصریح کرد: برای روز جمعه نیز، از ساعت ۶ صبح برنامه‌های زیارتی و سیاحتی برای اعضای مجمع پیش بینی شده است که مهمترین آن حضور در صحن انقلاب و همراهی با خدام حرم مطهر امام رضا (ع) در خدمت رسانی به زائرین حضرت سلطان علی بن موسی الرضا (ع) است، بازدید از موزه قرآنی آستان قدس رضوی و همچنین دیدار با تولیت حرم مطهر از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این مجمع خواهد بود. حسن ختام این نشست نیز شرکت در نماز عبادی، سیاسی جمعه در حرم مطهر رضوی خواهد بود.

کد خبر 5513240 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد مقدس انقلاب قرآن فعالیت های قرآنی امام رضا ع نشست علمی قرآن ایران قرآن کریم معرفی کتاب تهران سازمان تبلیغات اسلامی فیلم عنکبوت مقدس فعالیت های قرآنی شیعه جمهوری اسلامی ایران حوزه علمیه انقلاب اسلامی ایران اتحادیه کشوری مؤسسات قرآن و عترت هیئت مدیره مجمع عمومی اعضای مجمع فوق العاده چشم انداز انجم شعاع اساس نامه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، حامد عبدالحسینی قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس راجع به تظاهرات پرشور دانشجویان دانشگاه های سراسر دنیا، گفت: مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای آمریکا و اروپا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند.
وی افزود: در روزهای گذشته در دانشگاه‌های معروف آمریکا از جمله کلمبیا، آستین و هاروارد اعتراضات و تجمعات گسترده‌ای شکل گرفت که با ورود نیروهای نظامی دانشجویان زیادی دستگیر و سرکوب شدند.
عبدالحسینی ادامه داد: این دانشجویان تنها خواستار پایان وحشی‌گری و نسل‌کشی علیه مردم مظلوم فلسطین هستند و حق آن ها این برخورد وحشی گرانه نیست.
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: در برخی از دانشگاه‌ها اعضای هیئت‌های علمی و کارمندان نیز به جمع دانشجویان پیوسته‌اند و باید از این قشر نیز حمایت جدی شود.
نهادهای بین المللی مقابل این سرکوب‌های وحشی گرانه بایستند
عضو شورای مرکزی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: آمارهای اعلامی نشان می دهد تعداد دانشجویان دستگیر شده بسیار بالا بوده و دولت مردان آمریکایی از گسترش این اعتراضات در داخل و خارج آمریکا ابراز نگرانی می کنند. 
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی گفت: از نهادهای بین المللی درخواست می کنیم مقابل این سرکوب های وحشی گرانه بایستد و اجازه ندهد دانشجویان صرفا به خاطر ابراز عقیده شان دستگیر شوند.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند