Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان میری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ممنوعیت عرضه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع تاکید کرد: هرگونه خروج و فروش آرد یارانه‌ای که خارج از شبکه توزیع رسمی باشد در حکم کالای قاچاق است و ضمن توقیف و ضبط، مشمول جرائم سنگینی هم خواهد شد.

وی توضیح داد: طی هفته گذشته پنج فقره پرونده حمل و فروش آرد یارانه ای در استان رسیدگی شد که به صورت غیرمجاز و خارج از شبکه به قصد استفاده و فروش از مناطق جنوبی به مرکز استان حمل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میری تاکید کرد: نانوایی ها باید طبق سهمیه آرد یارانه ای، پخت نان خود را انجام دهند و اگر در بازرسی ها مشخص شود میزان دریافت آرد با مقدار پخت نان مغایرت دارد، تخلف محسوب می شود و پرونده عرضه آرد خارج از شبکه برای آن واحد صنفی تشکیل خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان اظهار داشت: برای جلوگیری از تخلف در حوزه آرد و نان ابتدا باید این کار از منشاء و کارخانه های تولید آرد انجام شود و سپس نظارت و بازرسی جدی و مستمر نانوایی ها برای جلوگیری از نشت و خروج آرد اعمال شود.

گزارش تخلفات بسرعت رسیدگی می شود

وی ادامه داد: گزارش هایی که توسط نیروی انتظامی، ادارات صمت و جهاد کشاورزی مبنی بر تخلف در حوزه آرد و نان به تعزیرات واصل شود، با قید فوریت و بسرعت رسیدگی خواهد شد.

میری با بیان اینکه وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی بازرسی است بیان کرد: در قالب گشت های مشترک با جهاد کشاورزی، ادارات صمت، بسیج و سایر نهادهای متولی با اولویت گزارش های مردمی وضعیت بازار به صورت کامل در زمینه آرد و نان و سایر کالاهای اساسی مورد پایش و کنترل قرار می گیرد.

افزاش جرائم تعزیرات بازدارندگی را بالاتر برده است

وی با اشاره به افزایش سرعت رسیدگی به پرونده های تخلف در تعزیرات اظهار داشت: با توجه به تصمیم های اخیر سران سه قوه، اختیارات ویژه تری به تعزیرات حکومتی داده شده و میزان جریمه ها مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کرده که بازدارندگی را بالاتر برده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان تصریح کرد: تمامی کارخانه ها، واردکنندگان و شرکت های پخش کننده موظفند همه کالاهای وارداتی و تولیدی را با درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده عرضه کنند به صورتی که برای مصرف کنندگان قابل رویت باشد و در غیر این صورت آن کارخانه و شرکت وارد کننده در موضوع درج نکردن قیمت متخلف محسوب می شود و مشمول جریمه های سنگین خواهد شد.

وی افزود: همچنین ضوابط قیمت گذاری را نیز باید از سوی تولیدکنندگان و کارخانه ها برای محصولات اعمال و رعایت شود.

برچسب‌ها آرد کرمان سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد کرمان سازمان تعزیرات حکومتی آرد کرمان سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی آرد یارانه ای خارج از شبکه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گران فروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند

کد خبر 6089613

دیگر خبرها

  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان